5 רעיונות למסיבת הפתעה ליום הולדת 60 – להעצים את ההפתעה הגדולה

מרום מור
מרום מור

סבא, סבתא, אבא, אמא, אח, אחות, דוד, דודה, חבר קרוב, חברת נפש, המורה, השכן או מישהו שאתם מכירים או מרגישים קרובים אליו עתיד לחגוג בקרוב יום הולדת 60 ואתם לא יודעים כיצד לחגוג לו או לה? בהחלט תופעה מוכרת שבה אנחנו רוצים לשמח את הקרובים אלינו ביותר אבל פשוט לא מגיעים לרזי הנפש של האיש או האישה הקרובים אלינו ולא יודעים כיצד לחגוג את המאורע המרגש. לפניכם רשימה של חמישה דברים שבהחלט יוכלו לעשות טוב על הלב עבור הקרובים שלכם וכמובן להסב הנאה רבה גם לנוכחים והאורחים באירוע.

עוגה ענקית במרכז החגיגה:

נהוג לומר שחגיגת יום הולדת ללא עוגה זו אינה חגיגה שלמה ובמקרה הזה אתם יכולים לא רק להכין עוגה מיוחדת אלא להכין עוגה ענקית ולהפתיע בגדול את האיש או האישה הקרובים אליכם שחוגגים בשעה טובה יום הולדת 60. מגוון העוגות הענקיות העומדות לרשותכם הוא עצום, אתם יכולים לבחור את העוגה אשר מוצאת חן בעיניכם וכמובן מתאימה לאופי של החוגג או החוגגת.

בובות ענק ברחבת הריקודים:

אם מסיבת ההפתעה שאתם מתכננים כוללת גם ריקודים הרי שיש לנו עבורכם רעיון נפלא שישאיר את כל האורחים פעורי פה. בובות ענק במגוון רחב של דמויות זו אופציה נהדרת קצת להעצים את השמחה באירוע ולהפוך את רחבת הריקודים להרבה יותר מהנה והרבה יותר קופצנית. אנחנו יכולים להבטיח לכם שגם בן או בת ה-60 וגם האורחים המבוגרים מסביב יהפכו להיות ילדים לרגע וייהנו מאוד מהאטרקציה הנהדרת הזו.

זמר מפורסם שיגיע לשיר באירוע:

מוזיקה לא קשורה לגיל, מגדר או דת, כולם כולל כולם אוהבים מוזיקה וגם בן או בת 60 המיועדים בוודאי מעריצים בסתר ליבם זמר שיכול להגיע לאירוע ולעשות שמח. כמובן שזמר מפורסם באירוע יכול להעצים מאוד את החגיגה ובתנאי כמובן שהוא מקובל על כל הנוכחים באירוע.

אמן חושים במופע טלפתיה מהפנט:

אחת האטרקציות החזקות ביותר בשנים האחרונות עבור כל אירוע היא אמן חושים שמופיע במסגרת מופע טלפתיה שפשוט משאיר בכל הנוכחים זיכרון מתוק לכל החיים. המופע עצמו הוא מרתק פשוט, מדובר באדם שעומד על הבמה ופשוט יודע לספר את תמצית חייכם ממבט אחד בעיניכם. נשמע מפחיד? מלחיץ? מטריד? ממש לא! מדובר במופע מקסים, משעשע ומצחיק ואם טרם שמעתם על אמן החושים מרום מור זה בדיוק הזמן שלכם להזמין אותו למסיבת ההפתעה שאתם מארגנים.

אוכל מגוון ותפריט עשיר:

לפעמים לא צריך ללכת רחוק מדי בשביל להנעים את הזמן של בעל האירוע או של הנוכחים האחרים, כל מה שצריך לעשות זה לבחור תפריט מגוון שכולל את כל המאכלים שאנחנו אוהבים. אין היום שום אירוע מוצלח שלא כולל בתוכו תפריט עשיר ומגוון ואם אתם רוצים אירוע שאף אחד לא ישכח זו הדרך לעשות זאת.

השארת תגובה