הטיפול המומלץ: העור זקוק לחמצן כמו אוויר לנשימה

לאחר שכבשו את ארה"ב והפכו לטיפולי הפנים המועדפים של רבים, מגיעים טיפולי החמצן לארצנו הקטנטונת • כך עובר העולם מהמראה הפלסטי והנוקשה של ניתוחים ומתיחות פנים דרסטיות, למראה הטבעי והנינוח של טיפולי החמצן • משיבים את מראה הנעורים ללא סכין המנתחים

"העור זקוק לחמצן כמו אוויר לנשימה", אומרת לנו הלגה רקנטי ומסבירה בהרחבה, "עם ההתבגרות חלה ירידה בריכוז החמצן ברקמת העור הנובעת מירידה באספקת הדם, ובעקבותיה העור הופך דק יותר, יבש יותר, בעל קמטוטים וכתמים, וללא האלסטיות שאפיינה אותו. קצב חלוקת התאים מואט ואורך חיי התאים מתקצר באופן משמעותי, עובדה המשפיעה על דחיסותו, עוביו וצפיפותו של העור. ובדיוק כאן נכנסים לתמונה טיפולי החמצן, המעלים משמעותית את ריכוז החמצן בשכבות העור העמוקות".

איך זה עובד?
"בטיפולי החמצן אנו מפעפעים חמצן טהור על עור הפנים, באמצעות מסכה ומחולל חמצן מיוחדים, וכך מרווים את רקמות העור העמוקות בחמצן. במהלך הטיפול, האינפיוזר (מעין צינור לחץ) מתיז חומרים בונים, בזמן שאנו מניחים על פני המטופל מסכה ייחודית אשר לתוכה מוזרם החמצן. כל טיפול אורך כשעה ומבוצע אחת לשלושה ימים במשך שישה טיפולים. סדרת טיפולים שכזו, מניבה תוצאות מרחיקות לכת בטווח המידי, וכאשר מבוצעת אחת ל-6 חודשים, היא גם בעלת השפעה מרשימה לטווח הארוך, בעיקוב משמעותי של הזדקנות העור".

מה היתרונות?

"טיפולי החמצן אינם כרוכים בכל תופעות לוואי, מחומרים טבעיים בלבד, וללא הסיכונים הכרוכים בניתוח או הצורך בהחלמה ממושכת, כאשר ניתן לחזור לשגרת היום מיד לאחריהם. פרט להצערת העור, טיפולי חמצן מביאים גם לשיפור דרמטי בפצעי אקנה כמו גם לקיצור משך ההחלמה מטיפולי פילינג שונים בלמעלה מ-60 אחוז. בנוסף טיפולים אלו מעלים באופן מובהק את הכושר החיסוני, על ידי העלאת פעילותם של תאי הדם הלבנים. וכך, בטיחותם של טיפולים אלה לצד קלות יישומם, הופכת אותם למהפכה של ממש בתחום הקוסמטיקה הפרא-רפואית".

 

הלגה רקנטי היא מפתחת שיטת שלושת השלבים של Helga (טיפול, שינוי, שימור) המבוססת על מטרות ותוצאות מדויקות, ועל טיפול כולל בשורש הבעיה מעבר לטיפול בתופעות הלוואי והסימפטומים. השיטה שפיתחה משלבת בין עבודה פנימית (תפריטים לתזונה נכונה, תוספי מזון ושינוי באורח החיים) לבין עבודה חיצונית (תכשירים ייעודיים, קרמים ומכשור מתקדם), היוצרים מעטפת טיפול כוללת והוליסטית, בעלת השפעה משמעותית וארוכת טווח על מצב העור.

לאתר: http://helga.co.il

השארת תגובה