רשת ההנעלה SCOOP משיקה: סנונית ראשונה לקולקציית סתיו – חורף 2017/18 לגברים

722055- 124 שח נעלי סקופ לגברים צילום עמירם בן ישי
722055- 124 שח נעלי סקופ לגברים צילום עמירם בן ישי

רשת ההנעלה SCOOP, משיקה בימים אלו סנונית ראשונה של קולקציית סתיו- חורף 2017/18. הקולקציה כוללת עשרות דגמים בשלל השראות וסגנונות, אשר תורגמו מבמות האופנה המובילות בעולם.

הקולקציה מציעה מגוון רחב של דגמים המתאימים לעונת מעבר סתווית. בין הדגמים ניתן למצוא כאלו בסגנון קז'ואל למראה יום יומי, נעליים אלגנטיות המתאימות לאירועים ולאנשי עסקים, מגפוני חצי, סניקרס מגוונות בסגנון ספורטיבי וכאלו גם בסגנון רחוב.

בנוסף, קולקציית הסתיו- חורף מביאה לנו בשורה חדשה ברשת SCOOP- המחיר!. הרשת פותחת בהליך אסטרטגי חדש ומציעה למעגל לקוחותיה את האפשרות למגוון רחב בארון יותר מתמיד, באמצעות מחירים אטרקטיבים בתחילת העונה. כלומר, אם עד היום התלבטת בין שני דגמי נעליים, אז היום סקופ עושים לך סדר. לא מתלבטים- פשוט קונים!

צבעוניות הקולקציה מציגה את הטרנדים של העונה הקרה. שחור, אפור, ירוק זית,כחול כהה, אפור עכבר, לבן, חרדל וקאמל.

מגמות מרכזיות, בהתאם לטרנדים העולמיים:

סניקרס עם גרפיקה בסוליה- הנעליים הן חלק בלתי נפרד מהלוק היומי ועל פי המעצבים הבשורה החמה ביותר במחוזות הללו המראה רחוב המפורסם עוד מניו יורק. מראה שמתאים לגבר "הלא מתאמץ" , זה שלא "משקיע מחשבה על ההתאמה בין הנעל לבג" אבל בטוטאל לוק הסופי- יוצא מושלם.
החיבור בין הסניקרס לכתוביות שבסוליה- מדגיש עוד יותר את המראה הספורטיבי ומשרה קונוטציה לרקדני הרחוב של ניו יורק.

המראה אלגנטי- בסופו של דבר כל גבר צריך אחת כזו בארון: אלגנטית, קלאסית שעושה לפעמים את כל העבודה. הקולקציה האלגנטית של סקופ קיימת בגוונים הנכונים והחורפיים: שחור, חום קאמל, חום אגוז, שפשופי צבעים .

מוקסינים- הפתרון המושלם לגבר שמחפש בין האלגנט לבין הקאז'ואל. מושלם לעונת מעבר של נעל סגורה ונושמת, ומשלים את המראה הנכון עם מכנסי "קופיקו" , ברמודה וג'ינס. סוליית הגומי עם שילוב הנעל בדמוי עור- היא שהופכת אותה למה שמתאים בקו התפר של הספורט- אלגנט.

טווח מחירים:
החל מ99.90- 199.90 ₪ .
מידות: 38-45

ניתן להשיג בסניפי SCOOP ברחבי הארץ

השארת תגובה