קולקציית החג החדשה ברשת אירוקה

בין פריטי הקולקציה החדשה: משקפי שמש של מותג העל גוצ'י בעיצובו של מעצב העל אלסנדרו מיקלה • קולקציית משקפי שמש של בית האופנה המוביל טום פורד ושל המותג היוקרתי סלין

אירוקה המותג ארמאני- 699 שח צילום ערן תורג'מן 17EA205401
אירוקה המותג ארמאני- 699 שח צילום ערן תורג'מן 17EA205401

רשת אירוקה – הבית של המותגים והרשת המובילה את אופנת משקפי השמש והראייה בישראל, משיקה קולקציית חג חדשה עם מגוון משקפי שמש וראייה של מותגים בינלאומיים כאשר גולת הכותרת היא קולקציה חדשה ומפתיעה של בית האופנה היוקרתי גוצ'י בעיצובו של המעצב שנחשב לגאון בתחומו- אלסנדרו מיקלה, קולקציות בית האופנה המוביל טום פורד וקולקציית מותג היוקרה סלין.

הטרנדים המרכזיים בקולקציית החג משדרים אופטימיות ושמחה ומתמקדים בעדשות צבעוניות בגווני פסטל, מסגרות עגולות אוברסייז בהשראת שנות ה 70 העליזות, שילובי נצנצים, דפוסים גאומטריים ואחרים היוצרים טקסטורה חדשה על המסגרות, דפוסים על העדשות, מסגרות עם ריקועים, גשר אף כפול ועוד.

גוצ'י – הקולקציה של אלסנדרו מיקלה לגוצ'י שואבת השראה משנות ה-70 העליזות עם רוח החלומות, ילדי הפרחים, תרבות הדיסקו המנצנצת ותחיית הטלוויזיה. אלסנדרו מיקלה יצא עם קולקציה מרהיבה עם נגיעות וינטאג' קסומות.

בין פרטי הקולקציה ניתן למצוא: משקפי טייסים עם חצי מסגרת, משקפי אוברסייז עגולים, חזקים ובולטים בהשראת הטלוויזיה של פעם, משקפי אוברסייז מרובעים סופר שיקיים, משקפי טייסים מעוגלים או מרובעים עם עדשות מראה צבעוניות עם הדפס גולגולות ועוד

טום פורד- פריטים קלאסיים, יוקרתיים, על זמניים ואיכותיים על הסקאלה שבין מודרני-קלאסי לרטרו. הקולקציה מציעה אלגנטיות מתוחכמת עם שיק מינימליסטי הנחשב למוביל וחדשני.

בין פרטי הקולקציה ניתן למצוא: מסגרות חתוליות עם עדשות בגווני פסטל – תכלת , ורוד, סגלגל ועוד, משקפיים עם עדשות עגולות ומסגרת אצטט מודגשת הכוללת זרועות רחבות במיוחד למראה ייחודי, משקפיים עגולים עם חיבור בצורת אינסוף (8) שכ"כ מאפיינת את טום פורד עם עדשות בגווני פסטל, משקפי טייסים מיוחדים ועוד.

סלין- המותג הצרפתי הקלאסי שהוקם על ידי סלין ויפיאנה ודוגל באיכות, נוחות ומראה נשי, מציג העונה עיצובים מינימליסטיים עם טוויסט. מדובר בקולקציה עם קווים אלגנטיים שמיועדת לנשים אלגנטיות ,המחפשות לבלוט עם לוק קלאסי ומרשים.

בין פרטי הקולקציה ניתן למצוא: משקפיים בגזרה חתולים עם מסגרת אצטט שקופה עבה ועדשות בצבע כחול פסטלי דגרדה , משקפיים קלאסיות מעט חתוליות עם מסגרת בדפוס מנומר, משקפיים עם עדשות עגולות המשלבות דפוס מנומר ושקוף, משקפיים עם מסגרת ייחודית חצי עגולה חצי ישרה ועוד.

בנוסף, בקולקציית החג החדשה ברשת אירוקה מגוון משקפי שמש מבתי האופנה המובילים בינהם: פראדה, דולצ'ה גבאנה, ארמני, קול ריי ועוד.

טווח מחירי קולקציית החג באירוקה: 99-1999 ₪

גוצ'י: 800-1500 ₪
טום פורד:1329-1609 ₪
סלין:1259-1399 ₪

להשיג ברשת אירוקה

השארת תגובה