פרויקט היוקרה על קו החוף של בת ים יוצא לדרך

פרי נדל״ן השלימה את רכישת הקרקע בפרויקט פרי הורייזן בבת ים בסך של 141 מיליון שקל

הדמיית פרי הורייזן - בת ים - קרדיט סמי טיטו
הדמיית פרי הורייזן - בת ים - קרדיט סמי טיטו

במהלך החודשיים הקרובים צפויה החברה להתחיל בבניית הפרויקט לבניית מגדל של 205 יח״ד

חברת פרי נדל״ן השלימה את התשלום האחרון לרכישת הקרקע על קו החוף בבת ים לבניית פרויקט ״פרי הורייזן״, מגדל דירות יוקרתי הכולל 205 יח״ד. בסוף השבוע האחרון הועבר התשלום האחרון לבעלי הקרקע, והחברה קיבלה את רישום הקרקע בטאבו. התשלום הכולל עבור הקרקע מסתכם ב-141 מיליון שקלים, ובתוספת ההוצאות הנלוות סך העסקה מסתכם ב-160 מיליון שקלים.

העסקה בוצעה באמצעות מימון בהיקף של 30 מיליון שקל שקיבלה פרי נדל״ן מקרן ״בונוס״ של רו״ח אריק גולדיאן, באמצעות עו״ד רון טורקלטאוב ועו״ד דנה פלפול-סגל.

לדברי ליאור ברדוגו, מנכ״ל פרי נדל״ן, ״השלמת העסקה בפרי נדל״ן היא אבן דרך חשובה באחד הפרויקטים היפים על קו החוף של בת ים. אני מעריך כי אנחנו נעלה על הקרקע בהתחלת הבניה בטווח של כחודשיים״.

פרי הורייזן הוא אחד הפרויקטים המיוחדים כיום בבת ים, והוא נמצא על קו החוף של העיר בשכונת פארק הים החדשה, במרחק קצר ממרכז העיר ומהעיר ת"א הסמוכה. הבניין יכלול דירות 2,3,4 ו-5 חדרים ודירות פנטהאוז., בעלות בנייה כוללת צפויה של כ-200 מיליון שקלים.

שכונת פארק הים נחשבת לאחת השכונות האטרקטיביות בבת ים, בשל היותה שכונה ירוקה ושקטה, אשר קרובה למוסדות תרבות וחינוך בעיר וכמובן גם אל חוף הים.

רוכשי הדירות בפרויקט נהנו ממחירים נמוכים משמעותית ממחירי השוק כתוצאה מהוזלת העלויות לרוכשים בקבוצת הרכישה שארגנה פרי נדל"ן. דירות 3 חדרים נמכרו בפרויקט במחירים של כ-1.65 מיליון שקל, דירות 4 חדרים נמכרו במחיר של 2.15 מיליון שקל, דירות 5 חדרים נמכרות במחיר של כ-2.5 מיליון שקל ו-8 דירות פנטהאוז במחירים של כ-4.5 מיליון שקל.

השארת תגובה