מותג השעונים הצעיר FLIK FLAK מבית סווטש משיק: קולקציית קמפינג לסתיו חורף 2017-18

פליק פלאק, מותג השעונים הצעיר מקבוצת סווטש, משיק קולקציית שעונים חדשה לסתיו חורף 2017-18 "Great Camping" – קולקציית קמפינג בהשראת לילות תחת הכוכבים ביער

פליק פלאק לילדים מבית סווטש צילום יחצ חול (7)
פליק פלאק לילדים מבית סווטש צילום יחצ חול (7)

קולקציית השעונים השוויצרית לילדים, מציגה ליין מרתק באווירה של טיולי שטח משפחתיים שהילדים אוהבים. ניתן למצוא מגוון רחב של שעונים מאוירים בהדפסי פנסים, מצפנים שמדריכים את הדרך בחושך, ינשופים, עלים בסימן הסוואה ועוד. השעונים עשויים מחומרים איכותיים ועמידים.

בנוסף הקולקציה צבועה ברובה בגוונים של ירוק, בצבעי חאקי, סגול, חום וכחול על גווניו.

טווח מחירים: החל מ199 ₪ עד 230 ₪

FLIK FLAK, מלמד את הילדים לקרוא שעון מאז 1987. זהו השעון הראשון אשר תרגם את הרעיון של אמירת השעה בצורה נגישה וחווייתית. כל סדרת השעונים מגיעה עם גוף שעון פלסטיק איכותי וחזק, זכוכית מינראלית, עמידות בפני זעזועים ומים ומנגנון שוויצרי איכותי.

בעזרת פליק ופלאק לימוד קריאת השעון היא משחק ילדים! פליק ופלאק הוא שמם של 2 מחוגי השעון והם אח ואחות אוהבים. פלאק הקטנה היא בצבע אדום והיא מציינת את מחוג השעות. כך מוצגות השעות על לוח השעון ולוח הלימוד בספרות בצבע אדום. פלאק זזה מאוד באיטיות ולוקח לה שעה שלמה לעבור מספרה אחת לשנייה.

מחוג הדקות הוא אחיה הגדול – פליק. לפליק, שהוא בצבע כחול, לוקח דקה אחת בלבד לעבור מנקודה לנקודה בתוך העיגול הכחול על לוח השעון ולוח הלימוד. כשפליק מסיים ועובר מנקודה לנקודה עד סוף העיגול הכחול, הוא מגיע לספרה 60 ומציין לנו ששעה שלמה עברה!

פלאק הקטנה לא מודאגת מהתחרות עם פליק אחיה הגדול, היא יודעת כי השעון לא יוכל להגיד מה השעה ללא 2 המחוגים יחדיו – ללא שיתוף הפעולה בין שני האחים פליק ופלאק.

ניתן להשיג ברשת חנויות סווטש ברחבי הארץ

השארת תגובה