תוצרת ישראל: רובוט מחליף אנשי פרסום תמורת 2.99 דולר

רובוט שפותח בישראל מסוגל "לחשוב" בצורה יצירתית, למתג ולהפיק חומר פרסומי לעסקים וארגונים

שלט פרסום
שלט פרסום
עכשיו באשדוד: דירה החל מ-1.100.000 ש"ח

הטכנולוגיה של חברת טיילור ברנדס (Tailor Brands) בודקת את אופי הפעילות של העסק והעדפותיו של מזמין העבודה. תוך פחות מחמש דקות הרובוט מייצר סדרת אפשרויות ללוגו ומיתוגים לבחירה. כל התהליך העיצוב הוא חינמי וניתן לבקש מהרובוט לייצר כמה מיתוגים ללא הגבלה לפני שלב הרכישה.

הרובוט יכול ללוות את העסק ולהמשיך להפיק חומר פרסומי מגוון לפרסום בפייסבוק ואינסטגרם, באופן אוטומטי על בסיס שבועי לפי אותו קו מיתוגי שנבחר. לחבר ספר מותג המספר על הרעיון העומד מאחורי המותג ששהוא מטפל בו, לייצר מצגות, כרטיסי ביקור זאת ללא צורך בסוכן שיווק או מומחה מיתוג אנושי.

לדברי יהלי סער, מנכ״ל טיילור ברנדס, מאחר והרובוט יכול לתת מענה גלובלי למילוני לקוחות במקביל הוא שובר את עלויות ענף הפרסום המתומחרים באלפי ועשרות אלפי דולרים ומציע שרותים החל מ- 2.99 דולר. בשונה משרות אנושי הרובוט זמין און ליין ומציע שירות בכל שעה וללא עיכובים של המתנה לתיאום פגישה.

כדי להכניס יצירתיות אנושית לאלגוריתם דיגיטלי לימדנו את הרובוט את יסודות המיתוג, כיצד להגדיר את תחום הפעילות ואופי המותג. המערכת פועלת ללא תבניות קבועות מראש, אלא בעזרת יכולות למידת מכונה המאפשרת למערכת לקבל השראה מעיצובים של משתמשים במערכת וליישם אותה אצל משתמשים חדשים.

הפיתוח הוא אלטרנטיבה איכותית במחיר נגיש ונוח למשרדי פרסום המאפשרת לעסקים בכל גודל לקבל גישה לשרותים שבעבר היו זמינים אך ורק לעסקים עתירי תקציב פרסום. זאת תוך כדי שימור החוויה שבעבודה מול איש קריאטיב מנוסה, הלומד להכיר את הלקוח ולהבין אותו.

טיילור ברנדס גייסה 5 מיליון דולר מקרן מנגרוב קפיטל ומקרן דיסרפטיב של טל ברנוח ומחזיקה במשרדים בתל אביב וניו יורק. החברה הוקמה בשנת 2014 על ידי יהלי סער מנכ"ל החברה, נדב שץ סמנכ"ל הטכנולוגיות, ותום להט סמנכ"ל המוצר.

השארת תגובה