חוטובלי ניסתה לעקוץ את נתניהו עם 'מנה חמה' – וטעתה

סגנית שר החוץ שיצאה לשליחות דיפלומטית בחו"ל העלתה ציוץ שהיה בו יותר עקיצה לרה"מ נתניהו מאשר קשר למציאות – אך הופתעה לגלות כי הציבור מפגין לא מעט ידע בתחום המסעדות הכשרות • כל הפרטים

"קשים חייו של הדיפלומט הדתי". התמונה שצייצה חוטובלי בחשבון הטוויטר שלה
"קשים חייו של הדיפלומט הדתי". התמונה שצייצה חוטובלי בחשבון הטוויטר שלה

סגנית שר החוץ, חה"כ ציפי חוטובלי המבקרת בימים אלה בשליחות בוושינגטון שבארה"ב צייצה אמש בחשבון הטוויטר שלה תמונה של קופסת שימורים של טונה 'סטארקיסט' ו'מנה חמה' של אסם, לצד הכיתוב "ארוחות הגורמה שלי בחו"ל. קשים חייו של הדיפלומט הדתי", כאשר היא בעצם עוקצת את ראש הממשלה נתניהו ובני משפחתו בכך שהיא מחקה אותו ומציגה שלא רק במעון ראש הממשלה נתניהו המצב קשה, כפי שנטען לא פעם על ידי אנשי מעונו של נתניהו.

אך מסתבר שהציבור לא ממש קנה את מה שצייצה והביע ידע נרחב בענף המזון הכשר בוושינגטון. "יש בוושינגטון מעל 5 בתי חב"ד שישמחו לארח ולהכין ארוחה ביתית חמה", הגיב לה אחד מהצייצנים. "היא לא צריכה אוכל, היא מחפשת צומי", כתב מישהו אחר.

גם אנשי התקשורת והברנז'ה שברשת לא נשארו אדישים והגיבו בשלל אמירות. כך למשל, הגיב העיתונאי יוסי אסולין וצייץ: "הנתניהוס לא יכלו לסדר לך חמגשיות? ;)". והיו גם מי שקלטו מיד וטענו "ציפיל'ה, חחח. איזו דרך יפה להכניס מתחת לחגורה לשרה וביבי על חמגשיות הפלא ממסעדות היוקרה שעולות כ -500 ש"ח לחמגשית. יפה לך את מחודדת".

חוטובלי אמנם לא מחקה את הציוץ, או לפחות עדכנה אם הסתדרה עם מקום לאכול, מעבר למנה חמה וקופסת שימורים של טונה, שיש בוושינגטון בשפע. אבל מה שבטוח, זה שאת ביבי ושרה נתניהו היא לא ממש הצליחה 'לעקוץ'.

תגובה אחת
  1. "מנה חמה" זה כמו תרנגולת שבושלה בסיר לילה.
    אדם בריא נפשית מכניס חתיכת לחם לכערית ,מוסיף דבר מה לטעם ומוזג מי רוטחין. ולא קונה תערובת של בעל בית חרושת
    עם פירסומותיו

השארת תגובה