90 מיליוני שקלים: עיריית לוד בדרך לבית חדש

עיריית לוד פרסמה לאחרונה מכרז לבניית בית העירייה החדש וכעת כבר יש גם זוכה – קבוצת בסט • במסגרת הפרויקט העצום שיקום בלב העיר העתיקה יועברו כ- 91 מיליון שקלים מקופת העירייה לקבוצת בסט • כל הפרטים

עיריית לוד | צילום: יח"צ
עיריית לוד | צילום: יח"צ

קבוצת בסט זכתה במכרז להקמת בית העירייה החדש של לוד בהיקף של כ-91 מיליון שקל. הפרויקט שיקום בלב העיר העתיקה של לוד יכלול 13 אלף מ"ר מתוכם 6,500 מ"ר משרדים של העירייה, 2,500 מ"ר משרדים להשכרה וחניון שישתרע על פני 4,000 מ"ר.

הפרויקט ממוקם על קרקע של עיריית לוד. על פי התכנון בניית הפרויקט תחל לאחר החגים ותימשך כ-30 חודשים. מדובר בבניין בן 4 קומות אותו תכנן משרד חנוך שפירא אדריכלים והוא כולל בניין בצורת רי"ש עם חזית רחבה שבסופה שעון גדול כפי שרואים בבתי עירייה גדולים באירופה.

לדברי אליאס טנוס, מנכ"ל קבוצת בסט, "עיריית לוד זו העירייה השנייה שאנחנו בונים בשנה האחרונה. כיום חלק ניכר מבנייני הרשויות אינם מתאימים לניהול עיר מודרנית ובוודאי לא לקצב הגידול המואץ של האוכלוסייה. לכן, ישנם לא מעט רשויות הבוחנות אפשרות לבניית משכן חדש שיאפשר לנהל טוב יותר את העיר ולאחד את כל יחידות העירייה תחת קורת גג אחת".

מדובר בחוזה השלישי שבסט חתמה ברבעון האחרון. כזכור החברה חתמה על חוזה עם חברת רמי רובינשטיין לבניית 2 מגדלי משרדים בני 33 קומות ברחוב יצחק שדה בתל אביב בהיקף של 200 מיליון שקל. בנוסף, החברה זכתה במכרז לבניית מגדל משרדים בפתח תקווה בהיקף של 380 מיליון שקל.

מוקדם יותר השנה החברה החלה לבנות את בניין עיריית קריית אתא בהיקף כולל של 74 מיליון שקל. בניין עיריית קריית אתא כולל 7 קומות משרדים ושלוש קומות של חנייה תת קרקעית. החברה מקימה כיום גם את מתחם TOHA בתוצרת הארץ בתל אביב. מדובר באחד המתחמים הגדולים והמורכבים המוקמים בישראל. המתחם כולל 150 אלף מ"ר בשני מגדלים בני 63 ו-28 קומות ומרתפי חנייה לכ-1,000 כלי רכב.

השארת תגובה