האזינו: הגיטריסט עובר אל קדמת הבמה • עקבות

אחרי שנים בהם ניגן עם טובי אמני המוסיקה היהודית, בינהם אברהם פריד, האחים רזאל, חנן בן ארי ואחרים, תוך שהוא מופיע על במות גדולות ונחשבות, עובר אלישע בירנבאום אל קדמת הבמה. בימים אלה הוא משחרר שיר אישי וראשון • עקבות

עקבות - עטיפת הסינגל
עקבות - עטיפת הסינגל

אלישע הוא גיטריסט מאוד מוכר במגזר הדתי. הוא מופיע עשרות פעמים בחודש, מנגן לצד גדולי המוסיקה היהודית (אברהם פריד, חנן בן ארי, אהרן ויונתן רזאל ואחרים) ובכל מקום, מטביע את חותמו הייחודי, של מקצוענות ללא פשרות וחיוך ששובר את כל המחיצות.

בחודשים האחרונים החל אלישע לעבוד על אלבום בכורה, בו מביע את עולמו הערכי-אמוני במעטפת מוסיקלית מקצועית ומשובחת. התכנים של אלישע נשאבו מהעולם הדתי והישיבתי בו צמח, אך הם מוגשים בשפה ישראלית-מוסיקלית שיכולה לגעת בכל אחד. מעבר להופעותיו הרבות, ברזומה המרשים שלו נמצאים האלבום 'ניגון ישראלי' שעובד על ידו וכן השיר 'יהי רצון' אותו הלחין והיום מושר במאות ישיבות, אולפנות ובתים בישראל.

סנונית ראשונה מתוך האלבום שבדרך, הוא הסינגל החדש 'עקבות'. השיר נכתב בהשראת המשל הידוע, ועוסק בקשר בין אדם לבוראו, לאורך מסע החיים. מתאים במיוחד לימים אלה של התחדשות והמלכתו יתברך.

"רציתי ליצור משהו שיתן לאנשים כח, שיוסיף להם אופטימיות ואור בפנים, לקחתי מקומות עמוקים בלב והלבשתי עליהן מוסיקה איכותית. מתפלל מעומק הלב שהשיר יגע בלבבות, יוסיף קצת טוב בעולם ושאהיה שליח נאמן להאיר את העולם במוסיקה חיובית, ערכית, מקרבת לקראת השנה החדשה" – אומר אלישע.

5 תגובות
  1. מדהים!! מחכה לשירים הבאים!!

  2. שיר מהמם!! בהצלחה בהמשך:)

  3. וואו שיר טוב!! הצלחה רבה!!

  4. שיר אדיר של אמן נדיר!

  5. שיר ואומן מדהימים!

השארת תגובה