ברוכים הבאים ל- SONAR – הפתרון העיצובי של קולטי אדים, תנורים וכיריים למטבח

המותג היוקרתי SONAR משיק לראשונה חנות דגל בנמל תל אביב בהשקעה של כמיליון וחצי שקלים. חנות הדגל מציגה את הקולקציות החדישות, המעוצבות והייחודיות של SONAR ובראשם קולטי אדים, תנורים וכיריים

חנות הדגל של SONAR נמל תל אביב צילום אלעד גונן (2)
חנות הדגל של SONAR נמל תל אביב צילום אלעד גונן (2)

 

כל מוצרי SONAR  מיוצרים  באיטליה (100% Made in italy)

המותג היוקרתי SONAR, מתוצרת איטליה, משיק לראשונה חנות דגל בנמל תל אביב בהשקעה של כמליון וחצי שקלים ומביא בשורה עיצובית חדשה בתחום המטבחים. החנות מציגה מבחר גדול של  קולטי אדים, תנורים וכיריים, בעיצובים בלעדיים ועם פטנטים ייחודיים ומספקת פתרון לבעיה העיצובית הקיימת בכל מטבח.

חנות הדגל של  SONAR מתפרסת על פני שטח של כ- 100 מ"ר ונמצאת ברחוב התערוכה 3 ,נמל תל אביב. החנות מעוצבת בנראות קלאסית אך מודרנית.  בולט בייחודיותו קיר תצוגה ענק, הבנוי לוחות ועל כל אחד מהם מוצג קולט אדים ייחודי של SONAR, מרשים בעיצובו ומרענן בתחומו. כמו כן מציגה החנות, קולקציית תנורים וכיריים של SONAR בעיצובים וסגנונות מרתקים,  אשר יציגו זרימה עיצובית מושלמת בכל מטבח.

לדברי אלעד סייג, מנכ"ל ומבעלי SONAR: "אין ספק כי המהפכה הקולינארית שמתחוללת בארץ השפיעה גם על מוצרי החשמל במטבח הביתי ואנו יודעים לזהות כי הקהל הישראלי מחפש במוצריו גם פתרון עיצובי יוקרתי וזורם בחלל הכי מרכזי בבית – המטבח. לכן, לקחנו את הניסיון העשיר של החברה בתחום שיווק מוצרי חשמל ובאמצעות המותג SONAR אנו נייצר קולקציות עשירות ומגוונות  של קולטי אדים, כירים ותנורים בסטנדרט הטכנולוגי החדיש והמתקדם ביותר מחד, והלקוח ידע שהוא מקבל פתרון עיצובי מושלם למטבח, המיוצר על פי בקשתו – באיטליה!

קולטי האדים, התנורים והכיריים של  SONAR מיוצרים בבלעדיות ב- 4 מפעלים שונים, מהגדולים והמובילים, באיטליה תוך הקפדה על  רמת גימור גבוהה  וייצור מוצרים עם  פתרונות חדישים ומקוריים, שיהפכו את השימוש במוצר לחכם ואת העבודה במטבח הביתי לקלה ומהנה.

ייחודיות נוספת של SONAR נובעת מהוורסטיליות והמבחר הגדול והמגוון של קולטי אדים, תנורים וכיריים. כל אלה מאפשרים 'לתפור' ללקוח  פיתרון עיצובי כולל ומותאם למטבחו.  את המוצרים בקולקציה ניתן לייצר בצבע, טקסטורה ומרקם זהה  כך  שיתאימו לקונספט המטבח וישמרו  על אחידות עיצובית.

 

על הקולקצייה:

תגידו ביי ביי לקולטי האדים כפי שאתם מכירים היום כי קולקציית קולטי אדים של SONAR מציגה חדשנות עיצובית מרעננת ושוברת שגרה בתחום. בקולקציה המרשימה ניתן למצוא קולטי אדים נסתרים בטכניקת המעלית, קולטי אדים בעלי מנועים חזקים ושקטים במיוחד, קולטי אדים השקועים בארונות המטבח ואף בתקרה עם אפשרות מנועים מפוצלים שמותקנים בחוץ לבית  ובעלי עצמת יניקה של עד 1,800 מק"ש(!) או קולטי אדים שהם גם גוף תאורה. כל הקולטים מציגים טכנולוגיה מתקדמת, אשר מעבר ליופיים הם ממלאים תפקיד פונקציונאלי במבטח.

בקולקציית תנורי האפייה הבנויים של SONAR תגלו פסגה עיצובית וטכנולוגית מרשימה. ניתן לבצע  התאמה מרבית לעיצוב המטבח ברמת הגימור, המרקם והצבע של התנור. כמו כן, התנורים מיוצרים במגוון גדלים: 90 ס"מ, 70 ס"מ, 60 ס"מ, 45 ס"מ.  ובעלי נפח תא אפיה של 110 ליטר (!) בסדרת XXL. – נפח ייחודי ובלעדי ל- SONAR.

התנורים של  SONAR מצוידים בטכנולוגיית  Full Touch  אלגנטית עם מגוון אפשרויות מתקדמות, כגון: תכניות שף אוטומטיות, הפועלות  בטכנולוגית אפייה מהירה ואחידה מארבעה מוקדים שונים ועוד. בישול "היברידי" בשילוב מיקרוגל או אידוי או חימום ע"י גז .

גם בקולקציית  הכיריים  של SONAR  תפגשו מגוון רחב של היצע ייחודי הן בגדלים והן בשטחי הבישול הפונקציונליים. כיריים ששטח הבישול בהם הוא החל  30 ס"מ ועד 100 ס"מ המצוידים במבערים בעלי הספק חזק במיוחד. בדגמים נבחרים ההפעלה והשליטה בכיריים נעשית ע"י מגע טאצ' דיגיטלי לדיוק בעצמה ואף טיימר לכיבוי אוטומטי.  כמו כן הקולקצייה מציגה כיריים עם פטנט עולמי במבנה המעברים "המרחפים".

המחירים של מוצרי סונאר  נעים החל מ 2000 שקלים ועד 19,000 שקלים.

SONAR

רחוב התערוכה 3, נמל תל אביב

1599-530-163

שעות פתיחה א-ה .9:30- 20:00

ימי שישי וערבי חג 9:00-13:00

טלפון: 03-6158818/9 או באתר SONAR

השארת תגובה