רוכשים קולקצייה חדשה ומקבלים מאה שקלים במתנה

משיקים את הקולקציה חורף-סתיו 2018 של Keds עם מתנה בסך 100 ₪

מתחילים את השנה באופטימיות. הקולקציה החדשה של אופנת הילדים קדס קידס לעונת סתיו-חורף 2018, כבר על המדפים בחנויות. כל הצבעים והדגמים הכי חדשים ועדכניים מחכים רק לכם, וכעת לרגל השקת הקולקצייה, מודיעה רשת אופנת הילדים קדס קידס על מבצע פתיחת עונה: 100 ₪ מתנה בקניה מעל 500 ₪ מהקולקציה החדשה.

חודש אלול, שנת הלימודים החדשה והחזרה לשגרה, מבשרים שהקיץ מסתיים לאיטו וחגי תשרי כבר בפתח. כשהשנה החדשה בפתח, זה הזמן לחדש את בגדי החג וקולקציית בגדי החורף.

הקולקציה החדשה נפתחת עם מגוון פריטים חגיגיים שיעשו לכם אווירה של התחלות חדשות ורעננות. בין הפריטים בקולקציה החדשה תמצאו את קבוצת 'סופט זן' שמשלבת מראה חגיגי וקזו'אל גם יחד ונותנת את האפשרות לבחור בשילוב המתאים לכם ביותר.

הפריטים בקולקציה עומדים בסימן של פריחה ולבלוב, משלבים צבעוניות רכה ודפוסים הנלקחים מהמסורת היפנית המסורתית, פרחי זן הפורצים גבולות מהבד ויוצאים החוצה במראה תלת ממד, הבגד מקבל חיים, צמיחה ואנרגיה חיובית.

כאמור, בשבוע הקרוב בתאריכים י"ב-כ' אלול (3-11.9.17) ייהנו הקונים ממבצע מכירות מיוחד, שיעניק מתנה בסך 100 ₪ על כל קניה מעל 500 ₪. המבצע מיועד לחברי מועדון הלקוחות של Keds קידס ולמצטרפים חדשים, בקניית פריטים נבחרים מהקולקציה החדשה.

השארת תגובה