חדש בישראל: AVEL מביאה את מותג הבירה WOLTERS

הצלחה למותג הבירה הנשען על מתכון עתיק: לאחר תהליך השקה בן מספר שבועות ובהשקעה של מיליוני שקלים • WOLTERS נמכר ב-24 רשתות שווק ולמעלה מ- 620 מוקדי מכירה הפזורים בכל רחבי הארץ וכעת נושק ל-15% נתח שוק מכלל קטגוריית הבירה ברשתות השיווק שהוא נמכר

חברת AVEL, בבעלותו של אבי רווח, לשעבר בעל תפקיד בכיר בקבוצת "קוקה קולה", משיקה את מותג הבירה WOLTERS בישראל, המיוצר במבשלה בת מאות שנים בגרמניה והחלה למכור אותו בישראל בשבועות האחרונים.

WOLTERS נחשבת לבירת פרימיום זהובה במרירות מעודנת וקלילה מעט עוקצנית בעלת יכולת להגיע לקהלים רחבים. המבשלה בגרמניה מייצרת כבר מאות שנים סוגי בירה שונים באותה מתכונת עתיקה במפעל קטן באחד מפרבריה של בראונשווייג אשר בגרמניה. עם השנים רכשה לה מוניטין של חברה בינלאומית וכעת משווקת את מוצריה בלמעלה מ- 40 מדינות ברחבי העולם וביניהן ארה"ב, סין, ברזיל ועוד. WOLTERS מייצרת את מוצריה תחת תקן גרמני מחמיר לייצור בירה ובשיטה המסורתית מאז שנת 1627 וידועה כבירה בינלאומית – איכותית .

החברה מדווחת כי בתום תהליך השקה בן מספר שבועות, נמכר המותג כבר עתה ב24 רשתות שיווק ולמעלה מ- 620 נקודות מכירה שונות הפזורות בכל רחבי הארץ. עלות שישיה נמכרת ברשתות השיווק ב-29.90 ₪, מחיר בקבוק בודד נמכר בעלות של 7 ₪ -8 ₪ ומחירה של פחית 5-6 ₪. כאמור מחירים אלו משתנים ברשתות השונות וניתן לקנות את המוצר בהוזלה נוספת. המותג תופס כעת כ 15% מכלל קטגוריית הבירה ברשתות השיווק בהן הוא נמכר

WOLTERS PILSNER מבושלת באופן קפדני על פי אותו מתכון עתיק, ובהתאם ל "חוק הטוהר האיכותי לבירות" אשר נוסד בגרמניה מאז שנת 1516. חוק זה הינו מבין חוקי המזון העתיקים בעולם ועל פיו בין השאר בירה יכולה להיות מיוצרת אך ורק מארבעת רכיבים בלבד : מים, שעורה, כשות וחיטה. הקפדה עד ימים אלו על חוק זה לייצור בירה הפך להיות הסיבה העיקרית למוניטין הבינלאומי הרחב של הבירות הגרמניות. 

שוק הבירה העולמי נחשב רווי. השחקנים המרכזיים בו הם תאגידי ענק בתחום המזון ומבשלות בירה גלובליות המבצעות רכישות אגרסיביות כלפי מבשלות קטנות יותר. WOLTERS נחשבת לחברת בוטיק ששמרה על עצמאות עסקית, למרות ניסיונות רבים מצד תאגידים בינלאומיים לרכוש אותה.

חברת HOFBRAUHAUS WOLTERS מייצרת את הבירות שלה בהתאם לכללי מערכת ניהול איכות קפדנית אשר משמרת לאורך זמן ובצורה עקבית את ייצור הבירה באיכות הגבוהה ביותר ובכפיפות לתקנים בינלאומיים IFS, FDA ועוד

אבי רווח, מנכ"ל ובעלים של חברת AVEL אשר הביא את הבשורה החדשה לשוק הבירה בישראל מאמין כי קהל צרכני הבירה בישראל הינו קהל דינמי אשר פתוח לשינויים ומחפש גיוונים חדשים במותגיות ובטעמי הבירה. "קהל זה מחפש אחר ייחודיות ומנסה כל העת להוביל ולנכס לעצמו את הטרנד הבא בעולם הבירות. בירה WOLTERS מעניקה לכל אחת ואחד מצרכני הבירה בישראל את היכולת ליהנות ממותג בירה גרמני בינלאומי במחיר אטרקטיבי. כבר היום לאחר פרק זמן קצר מאוד אנו רואים כי באמצעות החשיפה הנרחבת של WOLTERS בקרב רשתות השיווק, חנויות היין והאלכוהול, מכולות, פיצוציות, חנויות נוחות ועוד בכלל רחבי הארץ אנו בכיוון הנכון להפוך ולהיות אחד ממותגי הבירה המובילים בישראל".

השארת תגובה