יוסי בכר נבחר לראשות העיר בת-ים

יוסי בכר הוא ראש העיר הנבחר של בת ים לאחר שניצח היום את אלי יריב בבחירות לראשות העירייה ■ בתום מרוץ צמוד של השניים, גבר בכר על יריב בכ-500 קולות

ראש עיריית בת ים יוסי בכר
ראש עיריית בת ים יוסי בכר

מערכת בחירות סוערת עברה על בת ים. לאחר שראש העיר הקודם שלומי לחיאני נאלץ לעזוב את תפקידו בתום סאגה משפטית ארוכה. ראש העיר הזמני יוסי בכר החליף אותו עד לבחירות היום.

לאחר ספירת כל הקלפיות בעיר, יוסי בכר יו"ר "סיעת בת-ים בראש מורם", נבחר לכהן כראש העיר של בת-ים.

ההתמודדות של יו"ר האופוזיציה בעיר אלי יריב מסיעת בת-ים אחת, מול ראש העיר בפועל יוסי בכר הייתה צמודה מאוד. כאשר בסקרים המוקדמים לא היה ברור כלל מי יזכה בראשות העיר, מה שגרם למערכת בחירות קשה ומתוחה בעיר, כשעד סגירת הקלפיות ניסו פעילי שני המטות להביא כמה שיותר מצביעים לקלפיות.

במהלך מערכת הבחירות תמכו החרדים באלי יריב, שזכה בתמיכת ש"ס ובתמיכת דגל התורה. יוסי בכר לעומתו זכה בתמיכת הרב בניהו שמואלי ואלי ישי.

לאחר סגירת הקלפיות, 212 קלפיות נספרו, מהן עולה כי יוסי בכר ניצח את אלי יריב בפער קטן של כ-500 קולות.

נציין כי אחוז ההצבעה בבחירות היה נמוך, ונרשמו כ-32% הצבעה.

אחוז ההצבעה הנמוך היה צפוי לאחר שגם בבחירות הקודמות לפני קצת יותר משנה עמד אחוז ההצבעה בעיר על 30% כשההערכה בתחילה הייתה שבבחירות חוזרות מסוג כזה שמתקיימות אחרי קצת יותר משנה אחוזי ההצבעה יפחתו עוד יותר.

בעיר ישנם 212 קלפיות, וההצבעה נפתחה הבוקר בשעה שבע והסתיימה בשעה עשר בערב, ספירת כל הקלפיות הסתיימה לפני זמן קצר כשלש שעות לאחר סגירתן.

בכר שימש כסגן ראש העיר, ונחשב למקורבו של מי שכיהן כראש העיר עד כה שלומי לחיאני, לאחר שפרש לחיאני בחודש פברואר האחרון בעקבות פרשת שוחד שהיה מעורב בה, שימש בכר כראש עיר בפועל.

בכר מכהן כחבר בעיריית בת ים כבר מהקדנציה הקודמת, כאשר לפני זה הוא שימש כחבר בועדת ערר לנושא ארנונה בעירייה כבר משנת 2003.

במטהו של יוסי בכר מציינים בסיפוק את ההצלחה הגדולה, ואומרים כי ללא ספק הבחירה של בכר לראשות העיר הגיעה בעקבות העשייה הגדולה שעשה בכר בעיר בשנים האחרונות, לאחר ששימש כיו"ר ועדת מכרזים ובהמשך כיו"ר ועדת הביטחון העירונית, כשבנוסף הוא עזר לרבים מתושבי העיר בנושאים שונים ביחד עם ראש העיר לשעבר שלומי לחיאני, בכך מקוים במטה של בכר כי הוא יקדם ויפתח את העיר לטובת התושבים.

בעוד זמן קצר תתקיים חגיגת הניצחון בעיר, בהשתתפות ראש העיר הנבחר יוסי בכר, צוות המטה ותושבי העיר.

השארת תגובה