הגזענות של אותו אדיוט מלמדת שבינו לבין זכויות אדם – אין כלום! אפס! גורנישט!

אחמד טיבי אמר בראיון: "אין להשוות בין השואה לכיבוש, השואה היא דבר מיוחד" • אז איך במוצ"ש האחרון, גילה איש שמאל שהאנטישמיות בהפגנה – לא דבר מופרך?

הפגנה (אילוסטרציה)
הפגנה (אילוסטרציה)

"זה הרגע שבו אדם חייב להשיל מעליו את כל כובעיו הלאומיים והדתיים, להשיל את השוני ולגלום את גלימתו האנושית, ולהיות בן אנוש, בן אנוש בלבד". בהמשך הנאום, הביא הנואם את הסיפור המרגש של בני זוג שהתגברו על ניסוי של ד"ר מנגלה, בעזרת רופא יהודי שחיבל בניסוי ואפשר לשניים להיפגש אחרי השואה, להתחתן, ולהביא ילדים.

אותו נואם הוא לא אחר מאשר ח"כ הערבי אחמד טיבי ביום השואה בשנת תש"ע. בהמשך בראיון לאחר מכן לחדשות 2 אמר: "אין להשוות בין השואה לכיבוש, השואה היא דבר מיוחד, הכיבוש הוא דבר מכוער, וכשאמרתי שאני לא רוצה להיות קורבנו של הקורבן, התכוונתי שלא צריך לכער את הכיבוש באופן מלאכותי".

טיבי קורא לאזרחי ישראל לשים לב לכאבם של ערביי ישראל והעם הפלסטיני. "אני מצפה מאנשים שעברו את הדבר הנורא ביותר, להיות קשובים לחוויה, לסבל ולכאב של האחר". יהודים" מסכם טיבי, "אמורים להיות קשובים יותר לסבל של האחר".

טיבי אומר שאין קשר בין השואה לבין לבין הכיבוש, אבל הוא מיד מזכיר שאלה שחוו סבל נורא, כדאי שיהיו קשובים לסבל של העם הפלסטיני. אפשר להסכים, או אולי לחלוק על ההקשר, מה שבטוח אחמד טיבי הרביץ נאום שלם על הכאב שבשואה, על הסבל הבלתי יאמן, וגם לאחר מכן עשה בנאום בראיון שימוש עבור צרכיו הפוליטים-שמאלנים.

במוצ"ש האחרון, גילה איש שמאל שהאנטישמיות בהפגנה שמאלנית – לא דבר מופרך. הוא השתמש במשפט: "תוריד את השערות מהפנים שלך" וכוונתו לזקן היהודי העוטר את פניו של היהודי חרדי שעומד למולו. "תוריד את השטיח מהראש שלך" וכאן כוונתו לכיפה של היהודי-חרדי שהעוול שלו ששאל למה לא מתחילים את ההפגנות נגד היועמ"ש לאחר צאת השבת.

אז אולי האיש הזועם לא מכתים את כל אנשי השמאל שהיו, אבל בהחלט לא היה גינוי משמעותי מאף גורם שמאל על האנטישמיות והתבטאויות שמזכירות את הימים שאפילו טיבי נואם על הכאב של אותם ימים. אין הסבר אחר מאנטישמיות בחסות השמאל הרדיקלי!

אין מקומם מלדעת שהערבי שלא שייך לאומה שלנו מגנה ביטויים שיהודי שאמור לדעת היסטוריה לא רק שלא מגנה, אלא משתמש במילים של הגרמנים באותם ימים מזעזים.

אז נכון. אין מקום להשוואה בין השואה למילים שהחרדי המותקף כבר הצהיר שהוא סלח עליהם, אבל הגזענות הנשפכת מהפה של אותו אדיוט מלמדת שבינו לבין זכויות האדם עליהם השמאל מצהיר – אין כלום! אפס! גורנישט!

את האמת, שאני לא ממהר להצהיר על עצמי כימני. רבות אני מוצא את עצמי מסכים דווקא עם השמאל על נושאים מסוימים. לדוגמה: המגנומטרים לדעתי היו טעות מיסודם וטוב שהיה את התקרית בירדן שנתנה לימין סולם לרדת מהעץ הגבוהה.

אבל השמאל הקיצוני צריך להפנים שאין מציאות של זכויות אדם מצד אחד ומצד שנאת חרדים בצורה בלתי מוסתרת. לא ניתן לכנות מחבלים "אסירים פוליטיים כי זה כיבוש ואוי אסור לגעת בכבש התמים כי זה קדוש – קוראים לזה כיבוש. מסכנים האסירים" ומצד שני ללגלג על המגזר החרדי בצורה מחרידה, מגעילה ואנטישמית. זה לא זכויות אדם – זה צומי.

זה מה שהופך אותנו משמאל כפי שיש בכל מדינה תנועות שמאל, לאוסף של חמומי מוח בשם השמאל השפוי שמתבייש בכם.

ניקח את העיתונאי הוותיק גבי גזית שהציע "לארוז את החרדים בכלובים ולגרש אותם" ומצד שני הוא נגד הכיבוש, ניקח את גב האומה שהיא נגד "לתקוף ילדה עם מספריים" (באה לבצע פיגוע במטרה להרוג עם מספריים) ומיד לאחר 'הפסקת הפרסומות' ישובו ללגלג על חרדים "הזויים מאמינים" וניקח עוד כמות שמאלנים לא מבוטלת שיורה לעצמה ברגלים באנטישמיות שלה, ונפתח עוד ארגון זכויות אדם ולקקנות לרוצחים.

רק תן לי להמליץ לך אדון פ"ת, אם כל כך קשה לך עם זקנים, בוא תצא גבר תגיד את זה גם לראאד סאלח הנכבש.

תגובה אחת
  1. אנשי הסמ00ל (אם אפשר לקרוא לחלקם בשם אנשים) מרוב "התייפיתומם " שכחו כבר מזמן מהי דמוקרטיה–הם קוראים לכל מה שמותר להם דמוקרטיה אבל אוי אם איש ימין פיקח יאמר אותו הדבר. הזקנים שבין חברי השמ00ל ברובם עודם נשארו ציונים ואוהבי המדינה–אבל הצעירים כמו אותו מני עם פיו הגדול יודעים ורוצים לדאוג רק לעצמם ולרווחתם ולעזאזל המדינה והציונות.
    עיניהם יפקחו אך ורק כאשר "אוהביהם" הערבים ח"וח יצליחו במזימתם. הם יהיו הראשונים בתור לשחיטה כי אפילו הערבים לא סובלים בוגדים!!

השארת תגובה