משפחות הנעדרים זועמים על ליברמן: "שר ביטחון חלש ופחדן"

שר הביטחון קרא לראש הממשלה שלא למנות מחליף למתאם הממשלה לענין השבויים והנעדרים שהתפטר מתפקידו ועורר סערה בקרב משפחות גולדין ושאול

הדר גולדין ואורן שאול
הדר גולדין ואורן שאול

משפחות החיילים הנעדרים הדר גולדין ואורון שאול זועמות על דברי שר הביטחון אביגדור ליברמן שקרא היום לראש הממשלה, שלא למנות מתאם חדש לנושא השבויים והנעדרים עם התפטרותו של ליאור לוטן.

"שר ביטחון שאומר את הדברים שאמר היום – אין לו שום זכות מוסרית לקבל החלטות, לפקד על צבא, להוביל לקרב", אמר שמחה גולדין אביו של הדר.

במסיבת עיתונאים שכינסה משפחת גולדין בביתם בכפר סבא כינו את ליברמן כשר ביטחון רופס, חלש ופחדן.

האם לאה גולדין שבה והדגישה, כי "ללא לחץ על החמאס לעולם לא נגיע לארץ המובטחת. ליברמן מכיר היטב את העמדה שלנו. הסיבה שהוא לא מאמץ אותה כי יש למדינת ישראל שר ביטחון פחדן. הוא טוב בדיבורים וחלש במעשים. אנחנו דורשים ליישם את החלטות הקבינט שהתקבלו בינואר האחרון. לא להחזיר את הגופות של מחבלי חמאס. להפסיק מיידית את כל ביקורי האסירים בכלא. רבותיי, הגיע הזמן לשים סוף לקייטנה הזו".

נזכיר, כי בהודעה ששיגר הבוקר, קרא שר הביטחון לראש הממשלה שלא למנות מחליף חדש ללוטן שהתפטר מתפקידו כמתאם הממשלה לענין השבויים והנעדרים.

"אסור לנו לחזור על הטעות בעסקת שליט. באותה עסקה שוחררו 1,027 מחבלים, בהם רוצחים ומשלחיהם, כולל מחמוד קוואסמה ששוחרר לרצועה ומימן את חטיפת שלושת הנערים, ויחיא סנוואר שמנהיג את חמאס ברצועת עזה. אותו סנוואר שמציב כיום דרישות נוקשות שלא מאפשרות להתקדם לעסקה כלשהי", אמר ליברמן והזכיר, כי, "202 ממשוחררי עסקת שליט נעצרו מאז על ידי מערכת הביטחון על מעורבות בטרור, מתוכם 111 עדיין נמצאים בכלא הישראלי; ושבעה ישראלים נרצחו במעורבות ישירה או עקיפה של משוחררי אותה עסקה".

השארת תגובה