שס פתח תקווה הכפילה את כוחה, יהדות התורה דורכת במקום

אוריאל בוסו ל'כל הזמן': "אין אף מועמד שיכול לנצח את כל הגוש הדתי ביחד, אנחנו שותפים של איציק ברוורמן" •​ שולל את הסיכוי לריצה משותפת עם יהדות התורה, ולא חושש מההסתה: "התרגלתי לזה שכל דבר שזז בעיר אנחנו קשורים אליו"

ראש העיר פתח תקווה איציק ברוורמן וסגנו אוריאל בוסו
ראש העיר פתח תקווה איציק ברוורמן וסגנו אוריאל בוסו

שנה וחודשיים נותרו עד הבחירות המקומיות בעיר פתח תקווה, ותושבי העיר החרדים מוצאים עצמם מתמודדים עם הסתה חמורה נגדם. הנציגות החרדית מונה 6 חברים ועוד 3 חברים דתיים מ'הבית היהודי'. נוכחותם בקואליציה ויחסיהם הטובים עם ראש העירייה איציק ברוורמן מביאה על החרדים מטבע הדברים קריאות נבובות על "סחטנות", "חולבים אותנו" ועוד.

השבוע, התרחש סיבוב נוסף בהסתה נגד הנציגות החרדית. הורי תלמידי בית הספר פיק"א בפתח תקווה טוענים כי בכוונת העירייה להכניס לחצר קרוואנים בהם ילמדו ילדי גן חרדים. לדבריהם, הדבר יקטין משמעותית את שטח בית הספר.

תמונות שהופצו ברשתות הציגו את סגן ומ"מ ראש העיר מש"ס אוריאל בוסו כמי שחולב את הפרה בדמות ראש העיר. התמונות הופצו במטרה להציג את החרדים כמי שחולבים את הציבור הכללי בעיר. פעיל חברתי חרדי הגיש בגין כך תלונה במשטרת פתח תקווה.

מ"מ ראש העיר אוריאל בוסו לא מתרגש, בשיחה עם 'כל הזמן', אומר בוסו: "התרגלתי לזה שכל דבר שזז בעיר אנחנו קשורים אליו, זו הסתה פורצת גבולות, כל מה שאני עושה זה במינימום התחשבות ובניסיון לא לנקר עיניים חילוניות".

ש"ס המקומית נמצאת בשעתה היפה, לסיעה יש ארבעה מנדטים והיא הסיעה הגדולה בקואליציה של ברוורמן. 'יהדות התורה' מחזיקה בשני מנדטים. בעוד 'יהדות התורה' דורכת במקום בקדנציות האחרונות ושואפת להגדיל את כוחה, ש"ס המקומית כבר הכפילה את כוחה מקדנציות שעברו והיא שואפת להגיע לחמישה מנדטים בבחירות הבאות.

בוסו חושף בפני 'כל הזמן' כי יתמכו באיציק ברוורמן לקדנציה נוספת. "אין אף מועמד שיכול לנצח את כל הגוש הדתי ביחד, אנחנו שותפים של איציק ברוורמן, הוא יתמודד לקדנציה נוספת ונצעד אתו יחד".

על האופציה הקיימת בערים נוספות של ריצה משותפת ברשימה אחת עם 'יהדות התורה' פוסק בוסו: "לא יקרה". לדבריו "סיעה משותפת לא תגדיל את המנדטים – אין לנו עניין ללכת בגוש אחד".

תגובה אחת
  1. למה זה לא קורה בירושלים ובבחירות לכנסת? חייבים לאחד את הדתיים והחרדים ולהפוך את המדינה הזאת ליהודית

השארת תגובה