הטיפול למלחמה בסנטר הכפול: טיפולי פוטו חדשניים

Skin Tightening הם טיפולי פוטו המשלבים גלי רדיו, אינפרה אדום ואולטרה סאונד ומבוססים על שיטה חדשה, המתקנת את העור וגורמת לחימום הקולגן, וכך מגרה את השכבה להיבנות מחדש • הטיפולים מובילים לכמעט 100%הצלחה ומכוון לשכבת העור האמצעית (דרמיס), מיועד לכל אדם המעוניין לחדש ולמצק את עור הצוואר

צילום: GettyImages
צילום: GettyImages

הלגה רקנטי, מייסדת ומנכ"לית שיטת הלגה הנותנת פתרונות אסתטיים לבעיות העור, מסבירה על השיטה לחידוש ומיצוק עור הצוואר ועל יעילותה.

הבעיה

אחת הבעיות הקשות המלוות נשים עם ההתבגרות (גיל 30 ומעלה), היא הפחתה בסיבי קולגן ואלסטין. אנו חיים במדינה שטופת שמש, רוויה בלחץ ומתח, מתבססים על תזונה לא איכותית במיוחד, וגם לרוב לא ישנים מספיק. כל אלו וסיבות נוספות, גורמות לצוואר שלנו להזדקן. בגיל צעיר מתקיים חידוש מהיר של סיבי קולגן ואלסטין, ועם ההתבגרות ייצורם הולך ופוחת. כך אנו חווים בין השאר רפיון בעור הצוואר. לקראת גיל 45 הבעיה מחמירה אף יותר, בגלל שינויים הורמונאליים.

הפתרון

עד היום, כל הטיפולים למיצוק עור הצוואר שבוצעו במכונים לא טיפלו באופן עקבי ורצוף (במשך 60 דקות) רק בשכבת הדרמיס, לעומת טיפולי ה- Skin Tightening הפועלים באופן עמוק ועקבי על שכבת הדרמיס, לצורך חידוש העור. אם בעבר "הסתפקנו" בטיפול פעם בחודש-חודשיים, היום אנו למדים ומכירים שיטה חדשה המתקנת את השכבות העמוקות. אין ספק שזהו החידוש בעולם היופי, שתוצאותיו אינן משתוות לשום טיפול אחר.

איך זה עובד?

הטיפול למלחמה בסנטר הכפול מבוסס על חום החודר לשכבה מאוד ספציפית ומדויקת, ושם מבצע מעין פעולת "הלחמה" של סיבי הקולגן והאלסטין. פעולת המכשיר דומה לתהליך העובר על העור הרפוי בבטן. יחד עם זאת, יש להדגיש כי לא מדובר בטיפול נעים, שאמנם מבוצע כ"טיפול קוסמטי" אך מלווה בחוסר נעימות מסוימת. בתחילת הטיפול נמרח ג'ל על אזור הצוואר. לאחר מכן הקוסמטיקאית מכסה את עיני הלקוחה (משום שהבזקי העור שפולט המכשיר אינם נעימים לעיניים). בזמן הטיפול הלקוחה תחוש עקצוץ וחום קל ובמהלכו ניתן לבקש הפסקה, אם ישנה רגישות כלשהי. בתום הטיפול עור הצוואר ייראה מעט אדמומי, ולכן יעשה בדרך כלל שימוש בחומר מרגיע. התוצאה הסופית של הטיפול כוללת בנייה מחדש של סיבי הקולגן, ומתיחה של עור הצוואר.

טיפול ה- Skin Tightening למיצוק הצוואר בטוח ביותר, ובעל יעילות ותדירות גבוהה של אנרגית חשמל. התהליך אינו כולל איבוד, החזר או התפזרות של אנרגיה, כולל שליטה מלאה ומבוקרת בעומק החדירה. הטיפול מורכב משלושה שלבים – קירור, העברת אנרגיית אור והעברת אנרגיית חשמל – חום. במהלך הטיפול גלי ה-RF Radio frequency – תדר חשמלי, מפיצים חום בהתאם למוליכות של הרקמה, כלומר ה-RF מתפזר בצורה אחידה ברקמות הצוואר. בשלב הראשון, הקירור המוקדם של עור הצוואר מושך את אנרגיית החשמל לעבר הדרמיס העמוק, כאשר האנרגיה החשמלית מתרכזת ברקמה המחוממת או בשכבה עם ההתנגדות הנמוכה. השילוב בין אנרגיית החשמל ואנרגיית האור מבוסס על חימום מקדים של אזור המטרה על-ידי האור, ויצירת מטרה מוליכה יותר עבור אנרגיית החשמל.

הטיפול מתבצע עם כמה מכשירים שעובדים באותה טכנולוגיה עם יכולת חדירה שונה מה שנותן את התוצאה הטובה ביותר .טיפולים למיצוק הצוואר מורכבים מסדרה של 7-10 טיפולים (בהתאם לבעיה), המתפרסים על פני 3-4 חודשים. הטיפול כרוך בסיכון לאדמומיות, ותופעות הלוואי כוללות תחושת גירוד, אודם ובצקת.

הלגה רקנטי היא מפתחת שיטת שלושת השלבים של Helga (טיפול, שינוי, שימור) המבוססת על מטרות ותוצאות מדויקות, ועל טיפול כולל בשורש הבעיה מעבר לטיפול בתופעות הלוואי והסימפטומים. השיטה שפיתחה משלבת בין עבודה פנימית (תפריטים לתזונה נכונה, תוספי מזון ושינוי באורח החיים) לבין עבודה חיצונית (תכשירים ייעודיים, קרמים ומכשור מתקדם), היוצרים מעטפת טיפול כוללת והוליסטית, בעלת השפעה משמעותית וארוכת טווח על מצב העור.

 

השארת תגובה