בנק ישראל בהנחיה חדשה: "קשישים ובעלי מוגבלות יתועדפו בהמתנה למענה טלפוני"

המפקחת על הבנקים: "הפיקוח על הבנקים ער לכך שישנם לקוחות שמתקשים להסתגל לשינוי, ופועל להקל עליהם"

עכשיו באשדוד: דירה החל מ-1.100.000 ש"ח

המפקחת על הבנקים הד"ר חדווה בר הנחתה את כלל הבנקים בישראל, להעניק זכות ראשונים ומתן קדימות בתור למענה טלפוני אנושי, ללקוחות הנמנים על אוכלוסיית הקשישים וכן בעלי מוגבלות הנמנים על לקוחות הבנק.

בבנק ישראל ערים לכך שבשנים האחרונות בהתאם להתפתחות הממשקים הטכנולוגיים המאפשרים ללקוח לקבל את מרב השרותים הבסיסיים הישר מהבית וזאת ללא צורך הגעה עצמית לסניף, חלה אמנם ירידה בשעורי ההגעה של לקוחות לבנקים אך במקביל נרשמת מגמת עליה בכמות הפניות למוקדים הטלפוניים בסניפים.

לדברי ד"ר חדוה בר, המפקחת על הבנקים, "המערכת הבנקאית בארץ ובעולם נמצאת בעיצומה של מהפכה טכנולוגית, אשר הופכת את השירות הבנקאי לזמין ונוח יותר למרבית הלקוחות. הפיקוח על הבנקים ער לכך שישנם לקוחות שמתקשים להסתגל לשינוי, ופועל להקל עליהם. לאור זאת, פנינו לבנקים בדרישה חדשה לתת ללקוחות קשישים ובעלי מוגבלויות קדימות בתור למוקד הטלפוני, כצעד נוסף במסגרת הסיוע ללקוחות במעבר לאמצעי בנקאות ישירים".

השארת תגובה