היישראלית שתמכור לצבא ארצות הברית בהיקף של 8 מיליון דולר לזרוע צבאית בארה"ב

מערכות ראדא
מערכות ראדא


נתניה, ישראל, – ראדא תעשיות אלקטרוניקה בע"מ (NASDAQ: RADA) מודיעה על זכייתה בחוזה אסטרטגי ראשון לאספקת עשרות רבות של מכ"מים ממשפחת המכ"ם הרב משימתי (MHR) שלה. חוזה מאד-משמעותי זה עבור החברה הינו בהיקף של למעלה מ-8 מיליון דולר, ויסופק במהלך 2017.

המכ"מים יהיו בשימוש של אחת מהזרועות הצבאיות העיקריות בארה"ב, ויאפשרו יכולות גילוי ועקיבה אוויריים בדגש על יכולות כנגד כלי טיס בלתי מאוישים (UAVs) ורחפנים, עם יכולות מתקדמות של פעולה תוך כדי תנועה (OTM – On-The-Move). המכ"מים צפויים להיכנס לפעילות מבצעית זמן קצר לאחר אספקתם.

דב סלע, מנכ"ל ראדא אמר: "זוהי פריצת דרך אמיתית ומשמעותית מאוד בעבור ראדא. יתר על כן, מבחינה אסטרטגית זוהי ההזמנה הראשונה אותה אנו מספקים ללקוח מפתח מקרב הזרועות הצבאיות של ארה"ב, עם פוטנציאל להזמנות נוספות בהמשך הדרך. זכינו בהזמנה זו לאחר מבחנים מתמשכים, תובעניים ומפורטים, כמצופה עבור יישום צבאי עיקרי שכזה, ואשר מוכיחים את ההצטיינות והרלוונטיות של המכ"מים שלנו לשוק החשוב והמתהווה של לוחמה כנגד כלי טיס בלתי מאוישים."

מר סלע הוסיף: "בעוד שלהזמנה זו יש פוטנציאל להזמנות נוספות מצד זרוע צבאית זו, אנו מזהים פוטנציאל להזמנות מצד זרועות צבאיות נוספות בארה"ב. חוזה זה מסמן את הפירות הראשונים של האסטרטגיה שלנו, שממקדת את הטכנולוגיה שלנו כלפי הזרועות הצבאיות בארה"ב וכלפי כוחות צבאיים מובילים נוספים ברחבי העולם, כאלה שנדרשים לפתרונות גילוי/עקיבה והגנה עבור כוחות התמרון הטקטיים."

אודות המכ"מים הרב משימתיים של ראדא

המכ"מים הרב משימתיים (MHR) של ראדא פועלים בתחום S, והינם מבוססי תוכנה, בטכנולוגיית Pulse-Doppler, ובעלי אנטנת סריקה אלקטרונית אקטיבית (AESA). המכ"מים מציגים יכולות עיצוב אלומה ועיבוד אותות דיגיטאליים מתקדמים, מאפשרים ריבוי משימות על כל פלטפורמת מכ"ם, ומציגים יחס חסר תקדים בין ביצועים לעלות. המכ"מים הינם קומפקטיים וניידים, רב-משימתיים, ופועלים תוך כדי תנועה. נכון למועד זה מכרה ראדא יותר מ-300 מכ"מים ללקוחות של מערכות הגנה צבאיות ברחבי העולם.

אודות ראדא תעשיות אלקטרוניקה בע"מ

ראדא תעשיות אלקטרוניקה בע"מ הינה חברת מערכות אלקטרוניות צבאיות ומתמחה בפיתוח, ייצור, שווק ומכירות של מכ"מים יבשתיים טקטיים לצרכי הגנת כוחות, גבולות ומתקנים אסטרטגיים,  ומערכות אוויוניקה (כולל מערכות אינרציאליות) למטוסי קרב וכטב"מ.

השארת תגובה