פרופ' רוטשטיין מאשים: "גל העזיבות מ'הדסה' בעיצומו – מדובר בגייס חמישי"

מנכ"ל הדסה מאשים כי הרופאים המתפטרים ממשיכים לבחוש בנעשה במחלקה ההמטו אונקולוגית ב'הדסה' ופועלים להביא לעזיבתם של כמה שיותר רופאים ואחיות

פרופ' זאב רוטשטיין מנכ"ל בית החולים 'הדסה' מאשים, כי אנשי "הצוות של מיקי" שכזכור יזמו את משבר הרופאים במחלקה ההמטו-אונקולוגית כשהודיעו על התפטרותם תוך שהם גוררים אל מאבקם את הורי הילדים, ממשיכים לבחוש בנעשה בין כתלי המחלקה וממשיכים בניסיונותיהם להביא לסגירתה.

"צוות האחיות נמצא בשלבים שונים של התפטרות, אנחנו יודעים את זה ומטפלים בזה. זאת לא הפתעה בשבילנו, כי אנשי הצוות נשארו בקשר עם הרופאים. הם פונים למשפחות, מדברים על לבן לעזוב את המחלקה. רק השבוע הם המליצו לילד עם גידול לעבור לשערי צדק", את הדברים הללו השמיע הפרופ' רוטשטיין בראיון שהעניק ל'מעריב השבוע'.

לדבריו, אנשי הצוות משמשים לא פחות מ"גיס חמישי בתוך המחלקה. מי שרוצה להישאר במשימה האמיתית של טיפול בילדים, מוזמן להישאר, תוך שיתוף פעולה מלא שאנחנו דורשים עם הרופאים המתגברים ויתר הצוות. החלק שלא מוכן לשנות ממנהגיו הקודמים – אני מאמין שהם יעזבו. אנחנו מגייסים במקביל אחיות, הן מתוך בית החולים והן מבחוץ. אני מקווה שבתוך זמן נבנה שלד חדש של אחיות, שיבואו לעבודה מתוך תחושת שליחות אמיתית לטפל בילדים". אמר רוטשטיין.

הוא ציין כי נעשים מאמצים כל העת לייבא רופאים בכירים ואחיות נוספות לתגבור ואיוש התפקידים השונים במחלקה המדוברת, כאשר הצפי הוא כי בתוך פרק זמן מוגדר יצליחו להתגבר על המשבר הקשה בתולדות הרפואה בישראל.

השארת תגובה