רמת השרון: חבר המועצה מאשים את סגן ראש העיר מ'דגל' בשוחד בחירות

אלמוג אסולין, חבר מועצה לוחמני מהאופוזיציה, טוען כי הסעת ילדים לספארי על ידי נציג 'דגל' מהווה שוחד בחירות • קורצקי: "הכול נעשה לפי כללי החוק ובשקיפות מלאה"

עיריית רמת השרון
עיריית רמת השרון

סוער ברמת השרון: חבר מועצת העיר אהרון אלמוג אסולין קרא למבקר העירייה לבדוק חשד לשוחד בחירות אצל סגן ראש העיר יעקב קורצקי, נציג 'דגל התורה'. הסיבה: פרסום פומבי שנעשה על ידי יעקב קורצקי, סגן ראש העירייה, על ארגון טיול לילדי העיר לספארי ברמת גן, שהתקיים השבוע.

בהצעה לסדר שהגיש חבר המועצה אלמוג אסולין נאמר: "לצד שמחתנו כי ילדי העיר יבקרו באטרקציה הזו, עולות תהיות לגבי חוקיות עצם ההזמנה ופרסומה. מבדיקה ראשונית שערכתי, נראה כי הדבר אסור לכאורה והוא יכול להיתפס כסוג של שוחד בחירות והאדרה עצמית, לכאורה כמובן. נראה לי כי לאור הפרסום הפומבי שנעשה אין מנוס מבדיקת חוקיות המעשה כאן על ידי הבמה הציבורית, בשקיפות המתבקשת".

חבר המועצה אהרון אלמוג אסולין המשמש גם כיו"ר הועדה לביקורת המדינה באופוזיציה, חולל מספר מאבקים נגד ראש העיר וסגניו, וקשריו עם יעקב קורצקי החרדי ידעו בעיקר מורדות. כעת, מבקש אסולין לחקור את קורצקי על "שוחד בחירות" בעוד מדובר ביוזמה מאורגנת מטעם העירייה עבור ילדי העירייה.

סגן ראש העיר יעקב קורצקי מסר בתגובה להאשמות: "בתור מחזיק תיק הרווחה, מיותר לציין שברמת השרון, למרות התדמית האליטיסטית שלה, יש לא מעט משפחות נזקקות ויש לא מעט ילדים שגדלים בתרבות של עוני ומחסור. יש לצערנו הרב לא מעט משפחות שגם אם הן לא עניות, לפעמים נמצאות במצוקה כלכלית, ואני חושב שזה תפקידו של איש ציבור, לנסות לעזור ולדאוג לכל מי שזקוק לעזרה, ואני גאה לשמח את כל ילדי רמת השרון באירועים שונים שאנחנו יוזמים עבורם".

קורצקי הוסיף: "אני גאה לשתף את האירועים השונים שיזמנו עבור כלל ילדי העיר ולכלל הקהילה, ללא הבדל של דתיים/חילוניים. כשילד אחד ממשפחה נזקקת יוצא להפנינג וחוזר שמח ומאושר – זה שכרי האמיתי. חשוב להדגיש, שכל הנושא נעשה על פי כל כללי החוק ובשקיפות מלאה"

השארת תגובה