הבחירות להסתדרות: בית המשפט דחה את תביעת יחימוביץ, המשטרה תפתח בחקירה

לאחר שבית המשפט דחה את תביעתה של חברת הכנסת שלי יחימוביץ', בה ביקשה לכפות בחירות חוזרות לראשות ההסתדרות בטענה לשחיתות חמורה, המשטרה החליטה לפתוח בבדיקה בחשד לזיופים במהלך הבחירות

ניסנקורן
ניסנקורן

ביום בו מתפרסם כי בית המשפט המחוזי בתל אביב דחה את תביעתה של חברת הכנסת שלי יחימוביץ' לקיום בחירות חוזרות לראשות ההסתדרות, בקביעה כי הסמכות לדון בטענות נתונה לרשות השיפוט של ההסתדרות, הודיעה המשטרה כי החליטה לפתוח בבדיקה בחשד לזיופים ואי סדרים בבחירות האחרונות לראשות ההסתדרות לאחר שחומרים מפלילים הגיעו למשרדי להב-443.

כזכור בבחירות האחרונות לראשות ההסתדרות ניצח אבי ניסנקורן ברוב של 63% אחוז מקולות המצביעים, אלא שהמפסידה חברת הכנסת שלי יחימוביץ' שהפסידה לניסנקורן, טענה לזיופים ואי סדרים במהלך הבחירות והודיעה כי בכוונתה לערער על תוצאות הבחירות.

הערב פורסם בחדשות 2 כי לאחר שהועברו חומרים ליחידת להב 443, המצביעים על כך שיתכן וכן היו זיופים ואי סדרים בשלבים שונים בהתמודדות להסתדרות, פתחה המשטרה בחקירה בהנחיית פרקליט המדינה ובאישור היועץ המשפטי לממשלה . היועה"מ מנדלבליט שנחשף לחלק מחומרי החקירה אמר כי על פניו נשקפת מהם חומרה וצריך לבררם בהקדם.

השארת תגובה