אמנים והמונים בשומרון: אלפי אנשים השתתפו בפתיחת פסטיבל הכלייזמרים הבינלאומי

אלפי אנשים השתתפו בפתיחת פסטיבל הכלייזמרים הבינלאומי בשומרון בו הופיעו אמנים מובילים מהארץ ומכל העולם. ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן: " אם בעבר דובר על השומרון בהקשרים ביטחוניים ופוליטיים, היום השומרון הפך לאחת מבירות התרבות בישראל "

כליזמרים
כליזמרים

תמיד עולה המנגינה: אלפים התקבצו לרבבה להנות מפתיחת פסטיבל הכלייזמרים הבינלאומי שמתקיים זו השנה השניה ברציפות בשומרון. יחד איתם הגיעו אמנים מובילים מהארץ ומכל העולם, יהודים וגם לא יהודים, זמרים ונגנים, המשותף לכולם הוא שבקלות היה אפשר להבחין בהשמחה, התרגשות וההתלהבות בהופעתם. מה שהפך את האירוע למיוחד במינו. בין האמנים המופיעים היה אפשר למצוא את יונתן רזאל, רביעיית ז'יטן בלנד מגרמניה ממובילי המוסיקה בגרמניה, נגן הקונטרבס גיגורי מאקושווילי מטיבלסי, הכנר הבינלאומי מירל רזניק, מוסא ברלין, חיליק פרנק, חנן בר סלע, ורבים אחרים. בנוסף למופעים של האמנים, התקיימו גם תחנות מוזיקאליות לכל המשפחה, נגני ומופעי רחוב, פינות יצירה לילדים ומעגלי מתופפים. הפסטיבל הופק על ידי המועצה איזורית שומרון בשיתוף פעולה עם מתנ"ס שומרון.

ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן אמר באירוע: "לראות את אלפי האנשים שהגיעו מכל הארץ הערב לרבבה, מוכיח שוב שהשומרון נמצא על מפת התרבות הישראלית" והוסיף "אלפי האנשים שמגיעים בשנה זו, בה אנחנו מציינים חמישים שנה לשיחרור השומרון מצביעים ברגליים על כך שהשומרון היה וישאר חלק בלתי נפרד ממדינת ישראל. אם בעבר דובר על השומרון בהקשרים ביטחוניים ופוליטיים, היום השומרון הפך לאחת מבירות התרבות בישראל"

הפסטיבל המרכזי התקיים ברבבה, וממשיך לעבור בימים אלה בין ישובים נוספים כגון אלון מורה, רכס איתמר וחוות גלעד, הכניסה ללא תשלום.

השארת תגובה