מתכוננים בבית שמש: חמישה מועמדים בפריימריז של שלומי אמונים

עיריית בית שמש
עיריית בית שמש

ב'שלומי אמונים' נערכים לקיים פריימריז בפעם השנייה בעיר בית שמש. יודגש כי לא מדובר בפריימריז פתוחים הדומים לאלו הנערכים בליכוד ובמפלגת העבודה, אך עדיין זו יוזמה פורצת דרך שלא נראתה קודם לכן במפלגות חרדיות. לא כל אדם רשאי להתמודד, והמועמדים באים מתוך שורות מפלגת 'שלומי אמונים'.

מי שיבחרו את הנציגים יהיו נציגי הקהילות שיקבלו את הזכות לבחור על פי גודל הקהילה. בשלומי אמונים אומרים כי עריכת הפריימריז נועדה עבור כל מי שלא משתייך לחסידויות הגדולות, להן יש כבר משבצת בכנסת, שיוכל להצביע ולהתמודד לתפקיד, כאשר המטרה היא לערב את הציבור בבחירת הנציגים, כך שהוא ירגיש הרבה יותר שייך למפלגה ויהיה לו דרבון ללכת להצביע.

ל'קו עיתונות' נודע כי בין האישים הצפויים להעמיד עצמם לפריימריז בבחירות הפנימיות, נציגי המועצה המכהנים שמעון גולדברג ואברהם פרנקל. מלבדם צפויים להתמודד חיים ברנדוויין ומשה קליין. בבחירות הפנימיות שנערכו בעבר התמודד שמוליק טירר שהוצנח מבחוץ, ספק אם יתמודד גם הפעם.

יו"ר סיעת 'כוח' שמעון גולברג אישר בשיחה עם 'קו עיתונות' כי ייערכו פריימריז לקראת הבחירות הקרובות. לדבריו: "כל מי שרואה עצמו ראוי ויגיש מועמדות יוכל להתמודד על מקום ברשימה".

השארת תגובה