איך מנצלים את החופש הגדול? כ- 1,100 בני נוער לוקחים חלק בקורסי הקיץ של מד"א

כ-700 מתנדבי נוער מד"א משדרגים בשבועות אלו את הכשרתם בקורס לטיפול באירוע רב נפגעים • כ 450 מתנדבי נוער מד"א נוספים מוסמכים בקורס מדריכים צעירים וקורס מדריכי עזרה ראשונה ובעתיד יכשירו מאות בני נוער להתנדב הארגון

אמבולנס מד"א
אמבולנס מד"א

במד"א זה כבר הפך למסורת- במהלכי חופשת הקיץ, עוברים מתנדבי הנוער של מד"א מגוון קורסים והכשרות על מנת להמשיך ולתרום למשימות הצלת החיים של מד"א ולשדרג את הידע המקצועי שלהם.

במהלך חודש יולי סיימו כ- 230 מתנדבי נוער מד"א קורס מדריכי עזרה ראשונה. בוגרי קורס המדריכים ידריכו בעתיד את בני נוער שמצטרפים למד"א בכל רחבי הארץ בקורס שנתי בו ילמדו עזרה ראשונה ותכנים חינוכיים, ערכיים והומניטריים נוספים בהם: זהות ישראלית, נזקי האלכוהול והעישון, מניעת מחלות ועוד ואת הציבור הרחב בפרויקט ההחייאה של מד"א בקניונים ובמקומות ציבורים.

מנהלת קורס המדריכים של מד"א, גל גרנדר: "אני גאה מאד בכלל החניכים שמחליטים לעשות משהו משמעותי בחופשת הקיץ, זה לא דבר שמובן מאליו. הם מגיעים ללמוד איך להעביר תכנים, מתמקצעים בתחום הצלת חיים ועושים זאת בהצלחה יתרה. מדובר בנוער איכותי ביותר – הדור הבא של מגן דוד אדום ובכלל של המדינה".

בימים אלו כ-750 מתנדבי נוער מד"א משתתפים בקורס תאר"ן (תחנת אירוע רב נפגעים) שנערך בשני מחזורים אשר משדרג משמעותית את רמת הכשרתם וזאת בנוסף לכ- 200 מתנדבי נוער מד"א שיקחו חלק בקורס מדריכים צעירים (מד"צים) ויסייעו בעתיד בהדרכות מד"א בתרגולי חניכים בקורסים ובחניכה אישית

פאראמדיק מד"א סתיו ברודסקי, מדריך בקורס התאר"ן: "מאות מתנדבי הנוער מכלל רחבי הארץ שלוקחים חלק בקורס התאר"ן משדרגים את הידע המקצועי שלהם, הם לומדים חומר עיוני רב ומתרגלים כיצד להעניק טיפול רפואי מציל חיים באירוע רב נפגעים מורכב."

מנכ"ל מד"א אלי בין: "כוחו של מד"א טמונה בהון האנושי המרכיב אותו. אני מלא גאווה אל מול אלפי בני הנוער האיכותי והמיוחד הזה שלוקחים חלק בהכשרות מד"א בחופשת הקיץ בכל שנה מחדש על מנת לסייע לארגון שמשימתו, הצלת החיים. רבים מבני הנוער הללו, יהפכו בעתיד למתנדבים בוגרים ועובדים שימשיכו לתרום לארגון, לא יכולנו לבצע את המשימות היומיומית הניצבות בפנינו בלעדיהם."

השארת תגובה