ארגון "ישראל נגד משלוחים חיים" לשר החקלאות: מגיפה באוניה מפורטוגל

ממידע שהגיע לארגון עולה כי אין באוניה וטרינר וכי יש בה מגיפה שבה מתים עגלים; הארגון דורש משר החקלאות למנוע מהאוניה להגיע לישראל

עגלים חולים תמונת אילוסטרציה-צילום ישראל נגד משלוחים חיים
עגלים חולים תמונת אילוסטרציה-צילום ישראל נגד משלוחים חיים

ארגון ישראל נגד משלוחים חיים שלח מכתב לשר החקלאות אורי אריאל, בדרישה לעצור אוניה הנמצאת בדרכה מפורטוגל לישראל בשל חשש לקיומה של מגיפה קטלנית בקרב העגלים והטלאים שעל האוניה. בארגון טוענים כי האוניה הפליגה בלא וטרינר על סיפונה.

"ביום רביעי שעבר יצאה האוניה Brahman מפורטוגל עם אלפי עגלים וטלאים", נכתב במכתב ששלחו ענת רפואה וירון לפידות מארגון ישראל נגד המשלוחים החיים לשר אריאל, "האוניה צפויה להגיע לישראל ביום שלישי ונמצאת כעת במלטה".
"לפי מידע שהגיע אלינו, צוות האוניה הוציא קריאת מצוקה עם בקשה לווטרינרים מומחים במשלוחים חיים מאחר ועל האוניה יש מגיפה ועגלים וטלאים מתו ואין וטרינר באוניה".

הארגון דורש משר החקלאות לאסור את כניסתה של האוניה לישראל. עוד דורש הארגון מהשר אריאל להוציא לאלתר הנחיה שתחייב הימצאות של וטרינר בכל משלוח של בעלי חיים מאירופה, בדומה לווטרינרים הנמצאים על כל אוניה המגיעות מאוסטרליה. בנוסף, חזר הארגון במכתבו לשר על דרישתו המרכזית – להביא להפסקת המשלוחים החיים כליל בהקדם האפשרי.

תגובה אחת
  1. אורי אריאל שר החקלאות שמבייש את הכיפה שהוא חובש על ראשו, העוול שגורם לבעלי החיים במיוחד למשלוחים החיים.

השארת תגובה