נתניהו בביתר "אנחנו פועלים במרץ לטובת ההתיישבות בכל חלקי הארץ"

ביתר עילית: במעמד ראש הממשלה, שר הפנים, סגן שר החינוך, יו"ר ועדת הכספים, שרים, חברי כנסת ואישי ציבור נערך הבוקר מעמד הנחת אבן הפינה לגבעה ג' – הגבעה השלישית של ביתר עילית * בשכונה ייבנו למעלה מ-1,100 יח"ד

ראש הממשלה בנימין נתניהו בטקס הנחת אבן פינה להקמת שכונה חדשה (גבעת C) בבית"ר עילית "אנחנו פועלים במרץ לטובת ההתיישבות בכל חלקי הארץ.

עוד הוסיף ראש הממשלה "הנה, ראש הסגל שלי, יואב הורוביץ, היה הבוקר, לא רחוק מכאן, בנתיב האבות יחד עם ראשי המועצה והתושבים, על מנת לנסות למזער נזקים במסגרת החוק. ואתמול כינסנו את כל הגורמים – משרדי הביטחון, השיכון והאוצר כדי להביא בהקדם לחידוש העבודות להקמת היישוב עמיחי למפוני עמונה. מגיע להם בית ובהקדם. אין ממשלה שעושה יותר למען ההתיישבות בארץ ישראל, מהממשלה בראשותי".

זהו ביקורו הראשון של ראש הממשלה נתניהו בביתר עילית. באירוע השתתפו ונשאו דברים מלבד רבני העיר שליט"א – גם שר הפנים הרב אריה דרעי, סגן שר החינוך הרב מאיר פרוש, יו"ר ועדת הכספים הרב משה גפני, לצד השתתפותם של אישי ציבור רבים נוספים.

הגבעה החדשה גבעה ג' – תצטרף לשתי אחיותיה – גבעה א' וגבעה ב', המאכלסות כיום קרוב ל-8,000 יח"ד. עבודות התשתית בגבעה החדשה נמצאות בשלב מתקדם, וכאמור כבר בימים הקרובים יחלו עבודות הבנייה של מאות הדירות הראשונות. ס"ה תכיל הגבעה למעלה מ-1,100 יח"ד, דבר שמשמר את רצף הבנייה והיצע הדירות החדשות בעיר.

יצוין, כי למרות ההקפאה העמוקה שהייתה בזמן ממשל אובמה, בביתר נמשך כל העת רצף הבנייה, אם כי במספרים נמוכים יחסית לביקוש הגואה למגורים בעיר. האישורים ניתנו הודות למערכת לחצים כבירה שהפעיל ראש העיר באמצעות נציגי הציבור החרדי – סגן שר החינוך הרב מאיר פרוש ושר הפנים הרב אריה דרעי, שהצליחו להביא לעיר פעם אחר פעם מנות נאות של שיווקים, כאשר הפעם האחרונה הייתה עם 755 יח"ד חדשות.

השארת תגובה