נחשף: המהומות סביב הר הבית נערכו בחסות איראנית

כעת זה רשמי: איראן היא שעומדת מאחורי גל 'מהומות המגנומטרים' בשבועות האחרונים בירושלים – ברשות מאשימים כי איראן השקיעה מיליונים במטרה להוציא את ההמונים לרחובות

התפרעות הר הבית 6
התפרעות הר הבית 6

מסתבר כי זרועה הארוכה של איראן חיה ובועטת בקרב ערביי ישראל וכי אין מדובר עוד בחששות או במידע מודיעיני, אלא בעובדה קיימת

גורמים ברשות הפלסטינית מגלים, כי איראן היא שעמדה מאחורי ליבוי הפרעות בהר הבית ובעיר העתיקה מול כוחות הביטחון על רקע סערת המגנומטרים. לדבריהם עשרות אלפי המפגינים שיצאו לרחובות להתעמת עם כוחות הביטחון, זכו אחת לכמה שעות לקבל לידיהם כריכים ארוזים, סוגי מזון ושתייה שעליהם התנוססו דבריו של האייתולה חומייני "בעזרת אללה, פלשתין תשוחרר, ירושלים היא שלנו", וזאת על רקע תמונה של כיפת הסלע והר הבית.

בכיר במנגנוני הביטחון של הרשות אמר ל'ישראל היום', כי אף ארגון מקומי אינו יכול לעמוד מאחורי הפקה לוגיסטית ומימון של חלוקת אריזות מזון ושתייה לעשרות אלפי אנשים יום אחר יום בשיאם של אירועי הר הבית.

לדבריו, "ברור לנו שהממשל בטהרן, באמצעות הזרועות הארוכות שלו, עומד מאחורי מבצע ההסעדה הזה – מדובר בסכומים שמגיעים למיליוני שקלים והאיראנים מצאו את הפרצה לגזור את הקופון ולהעביר מתחת לאף של ישראל את המסר לציבור הפלשתיני שאיראן היא זו שדואגת להם. המנשר שהוצמד לכל אריזת מזון עם הציטוטים של חמינאי הבהיר היטב מי עומד מאחורי סלי המזון הללו". כך הבכיר.

השארת תגובה