מעמד מרגש • ילדי ת"ת 'זיו התורה' סיימו את 'סדר קדשים' ברחבת הכותל

בהוד קדומים השתתפו ילדי כיתה ה' בתלמוד תורה זיו התורה בבני ברק במעמד מרטיט, מפואר ומרומם – מעמד סיום סדר קדשים כאשר בו משתתפים הורי התלמידים היקרים

המעמד המרטיט החל בתפילת מעריב מרוממת ע"י שריד בית מקדשנו בכותל המערבי. על פני התלמידים ניכרת התרגשות עצומה כשבתפילתם הזכה בקשתם היוקדת היא שישתמר לימודם אצלם ויזכו להמשיך ולגדול גם בשאר חלקי התורה הקדושה.

לאחמ"כ הסבו התלמידים יחד עם הוריהם היקרים לסעודת המצווה של סיום כל סדר קדשים, סביב שולחנות ערוכים באולם הסמוך ונראה למקום מקדשנו ותפארתנו. כשהכל סובב סביב ענייני קדשים במקום המקדש וימי בין המצרים בהם אנו מבקשים בתחינה שיבנה בית המקדש.


שעה ארוכה של קורת רוח מרובה הייתה לכל המשתתפים, ההורים והצוות הרוחני בה נבחנו התלמידים ברמה גבוהה על ידיעותיהם המקיפות בכל סדר קדשים. ציבור המשתתפים עמד נפעם ומשתאה לראות שהנה הצליח ה' דרכם לדעת ולהבין ענייני קדשים על בורים יש לציין שרמת ידיעותיהם הקרינה גם על התנהגותם האצילית והבוגרת של התלמידים וכאיש אחד בלב אחד מבואם ועד צאתם היה נראה עליהם כי הם זרע ברך ה' שיראתם קודמת לחכמתם

כך בתחושה מרוממת ובסיפוק עצום הסתיים המעמד בשעה מאוחרת בלילה תוך תפילה מעומק הלב שיבנה בית המקדש לקיים את מה שלמדו ויזכו במהרה בימינו אמן.

צילום: יהושע פרוכטר

השארת תגובה