לרפואת הרב משה תורג'מן: עצרת התעוררות בנתניה

אמש התקיימה עצרת התעוררות בעיר נתניה, לרפואת הרה"ג משה תורג'מן שליט"א. נכד של הבבא סאלי וראש מוסדות זרחה השמש ליעקב בעיר נתניה.

לפני כמה חודשים, גילו לרב את המחלה הנוראה. עם היוודע הבשורה הקשה, התקיימו עצרות תפילה בכל הריכוזים החרדים והמסורתיים בעיר, לרפואת הרב משה בן שרה שליט"א.

במרכז התפילות התקיימה אמש, עצרת התעוררות בהשתתפות מאות גברים מתושבי העיר ומאות נשים שצפו בשידור חי באולם סמוך. השידור הועבר בחסות C-LIVE, למאות הנשים ולמאות מחברי הקהילה וחסידי הרב שליט"א, בחוץ לארץ ובארץ בכמה מוקדים שונים.

את הערב כיבדו רבני העיר וראשי כוללים בעיר, הרה"ג משה בן משה שליט"א ראש מוסדות נר רחמים, והרה"ג יוסף חיים גבאי שליט"א ראש מוסדות אור לציון, הרה"ג פנחס שקד שליט"א ראש מוסדות אורחות יצחק, ועוד רבנים ואישי ציבור רבים מכותל המזרח של העיר נתניה, ובראשם הראשל"צ ונשיא בית הדין הגדול הגאון הגדול הרב יצחק יוסף שליט"א.

בין הנואמים דבר הרב פנחס שקד ראש ישיבת עטרת מתתיהו וראש מוסדות אורחות יצחק בעיר, אשר זעק מקירות ליבו וקרא לציבור היקר להתחזק ולקחת כל אחד קבלה מסויימת לרפואת הרב, כאשר הפחד הגדול הוא על המגדלור הרוחני העצום שהקים הרב בדרום העיר, שהפך את האזור כולו משכונת פשע לשכונה של אברכים ובני תורה, כאשר במרכז השכונה מתנוססים לתפארה מוסדותיו הרבים של הרב החל במעונות יום גני ילדים ת"ת ובי"ס בנות וכלה בכולל אברכים בעלי תשובה מפוארים אשר כל אחד ואחד שגריר בעיר להחזרה בתשובה זיכוי הוא הרבים וקידוש השם. הרב שקד שליט"א חזר וחזר באוזניי הציבור על הצורך הדחוף בחיזוק השורות והגברת חיילים לתורה לרפואתו השלמה של הרב.

את הערב הנחה הרה"ג והמאיר פנים הרב מרדכי שלוש שליט"א, שהזכיר בדבריו את קרבתו והערכתו העצומה רבת השנים לדמותו ומפעלו העצום של הרב. בדבריו הדגיש הרב שלוש שהוא עד במשך למעלה מעשרים שנה על ענוותנותו ופשטותו של הרב, שממש מזכיר לו את מידותיהם האציליות והטרומיות של אבותיו וסבותיו של הרב, רבני משפחת אבוחצירא זכותם תגן עלינו.

הרב משה תורג'מן שליט"א הגיע לנתניה בשנת תשנ"ג בעודו צעיר לימים, והתמקם במרכז העיר, תוך שקידה והתמדה עצומה בתורה ובעבודת ה', בדרך אבותיו הקדושים משפחת אבוחצירא. לאחר הפצרות מרובות מצד תושבי דרום העיר נעתר הרב לבקשתם ובמאמץ רב הפך את טבעו ונהיה לאחד ממנהיגי העיר הגדולים, כאשר בכל בעיה רוחנית וגשמית מתייעצים תושבי העיר בכלל ותושבי דרום העיר בפרט עם מורינו הרב שליט"א.

משיחה שערכנו עם כמה מתלמידיו משתתפי העצרת, ראינו קהילה שלמה ששרויה בצער ובפחד. תלמידיו ציינו כי הם משתוממים כל פעם מחדש לראות את הרב תוך כדי מחלתו, נמצא בכולל סדרים שלמים, לומד ומרביץ תורה לעדרים. אחד מבכירי תלמידיו שיתף אותנו בהרגשתו ואמר "הדבר שאותי הכי מפעים הוא, איך כל פעם שאני נכנס אל הרב לקודש פנימה, אני שומע את המשפט, אסור לשכוח מה היא חובת האדם בעולמו".

בניו ותלמידיו ביקשו מאיתנו רק דבר אחד, אנא מכם אתם וכל עם ישראל שבכל אתר ואתר בבקשה העתירו בתפילה לרפואתו השלימה של מורינו ורבינו הרב משה בן שרה לרפואה שלמה בתוך שאר חולי עמו ישראל אמן.

השארת תגובה