פרשת פישמן: חברת 'הום סנטר' עוברת לשליטת 'בנק הפועלים'

חברת 'הום סנטר' שבבעלות משפחת פישמן – תעבור בימים הקרובים לשליטת 'בנק הפועלים', הנושה המרכזית של איש העסקים אליעזר פישמן

חברת 'הום סנטר' הנתונה לבעלות איש העסקים אליעזר פישמן וילדיו, תחליף בימים הקרובים בעלות ותעבור לשליטת 'בנק הפועלים' לה חייב פישמן את מרבית חובותיו.

נזכיר, כי פישמן הוכרז בשבועות האחרונים כפושט רגל וזאת במקביל למאמצים של עורך הדיו יוסי בנקל שמונה על ידי בית המשפט לבחון את עסקיו השונים של פישמן ולבחון את מידת התאמתם מבחינה כלכלית, לאופציית מימוש במסגרת הסדרי החוב אל מול הנושים השונים.

במכתב ששלח בימים האחרונים אייל פישמן, בנו של אליעזר פישמן המכהן כמנכ"ל רשת 'הום סנטר', לספקי הרשת הוא מבקש לעדכן בדבר החלפת הבעלים הצפויה. "כפי שצוות הסחר ואני הצגנו לכם בפגישותינו לאורך השנתיים האחרונות, צפוי בימים הקרובים 'בנק הפועלים' לממש את זכות השיעבוד שלו על מניות 'הום סנטר' ולמנות כונס נכסים על מנת לשמור את זכויותיו בהן, ובעתיד הוא אף צפוי ואמור לממשן כפי שנעשה כבר בקשר עם מניות 'טן', 'גלובס' וחברות רבות נוספות שהיו בבעלות אליעזר פישמן, אך הדבר לא ישפיע על הפעילות השוטפת של הום סנטר, שתמשיך כסדרה".

במכתב הוא מדגיש עוד, את הליך ההבראה המוצלח של 'הום סנטר' לאורך השנתיים האחרונות לאחר המשבר שפקד את הרשת שבעקבותיו נאלצה לסגור 6 סניפים, כאשר אלו עומדים היום על 45.

השארת תגובה