עמיר פרץ: "מייחלים להרכיב ממשלה בראשותו של אבי גבאי״

חבר הכנסת עמיר פרץ שהובס בסבב השני של הפריימריז על ראשות העבודה, ערך כינוס לתומכיו ואמר כי "נעשה הכל כדי להבטיח את ניצחונה של מפלגת העבודה בבחירות הבאות ומייחלים לרגע בו נרכיב ממשלה אחרת בראשותו של יו"ר המפלגה הנבחר – אבי גבאי״

חבר הכנסת עמיר פרץ
חבר הכנסת עמיר פרץ

חבר הכנסת עמיר פרץ שהובס בפריימריז על ראשות העבודה ע"י המועמד המנצח אבי גבאי ערך אמש כינוס לתומכיו בבית העיתונאים – בתל-אביב.

במהלך נאומו אמר פרץ, כי ״דמוקרטיה אינה מילה ריקה מתוכן, היא גם אינה אמירה שמשתמשים בה רק כשנוח לך והמבחן לאמונה העמוקה בערכים הדמוקרטיים היא לא כאשר אתה מנצח, אלא כאשר אתה מפסיד״.

פרץ קרא לתומכיו להתאחד כולם, תחת היו"ר הנבחר למען מטרתם המשותפת ״אני קורא לכולנו להוכיח כי בחרנו בדמוקרטיה ואנו מתייצבים כולנו כאיש אחד מאחורי יושב ראש המפלגה. נעשה הכל כדי להבטיח את ניצחונה של מפלגת העבודה בבחירות הבאות ומייחלים לרגע בו נרכיב ממשלה אחרת בראשותו של יו"ר המפלגה הנבחר – אבי גבאי״,

כמו כן, בכינוס השתתפו יו״ר האופוזיציה – יצחק הרצוג, מזכ״ל המפלגה – ערן חרמוני, חברי הכנסת – אראל מרגלית, איציק שמולי, איתן ברושי, מנואל טרכטנברג, נחמן שי, יו״ר ההסתדרות אבי ניסנקורן ויו״ר קק״ל דני עטר.

השארת תגובה