לאחר ניקוי השליש: "אולמרט החל להתנדב אצל הרב פירר"

ראש הממשלה לשעבר ששוחרר בשבוע שעבר מהכלא בתום ניכוי שליש – החל הבוקר להתנדב בעמותת 'עזרה למרפא' במסגרת עבודות השירות שנגזרו עליו – "יש המון מה לעשות פה", אומרים בעמותה

אהוד אולמרט בבית המשפט.  צילום: עמית שאבי
אהוד אולמרט בבית המשפט. צילום: עמית שאבי

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט שזכה לשחרור מוקדם מהכלא בתום ניכוי שליש מתקופת מאסרו, התייצב הבוקר במשרדי "עזרה למרפא" של הרב פירר בבני ברק, ובתום סדרת פגישות שקיים עם מנהלי העמותה, החל במלאכת ההתנדבות בארגון וזאת במסגרת עבודות השירות שהטיל עליו בית המשפט.

לפי הנחיית בית המשפט הרי שעל אולמרט יהיה להתייצב במשרדי העמותה פעמיים בשבוע בכל פעם לפרק זמן של מספר שעות, בהם ייקח חלק בפעילות השופטת של הארגון, וכל זאת עד חודש מאי, מועד שחרורו המקורי.

לדברי קלמן שרייבר, עוזרו של הרב פירר, הרי שבפני אולמרט יעמדו מגוון אפשרויות בהם יוכל להושיט יד ולסייע בפעילות השוטפת של העמותה.

לדבריו, הסיוע במרכז השיקומי של הארגון נחשבת כאופציה מועדפת וזאת לאחר שפעילות הארגון מבוסס על מערך מתנדבים ועל תרומות, כך שכל עזרה מתקבלת בברכה. "אנחנו שמחים שמר אולמרט יצטרף לסייע לנו", אמר.

"בעמותה יתייחסו אל אולמרט כאל פעיל מן המניין – אותנו לא מעניין מאיזה רקע מגיע המתנדב או מה נסיבות ההירתמות אלינו. העיקר שיש עוד זוג ידיים שעובדות לתועלת החולים" מציין שרייבר.

השארת תגובה