חיזוק משמעותי למערך התגובה המיידית של ארגון 'הצלה' ברחבי הארץ

סביב שולחנות ערוכים, התקיים אירוע רב רושם של ארגון "הצלה" בחסות מד"א בגן האירועים מייפל המפוארים שבפ"ת

הצלה
הצלה

האירוע התקיים בהשתתפות רבני ארגון 'הצלה', שר הבריאות הרב יעקב ליצמן, ח"כ יעקב אשר, מ"מ ראש עיריית ב"ב אברהם רובינשטיין, סגן ראש עיריית ב"ב מנחם שפירא, סגן ראש העיר הרב מנחם, מנדל אייזנברג, חברי מועצת עיריית בני ברק וחברי מועצת עיריית צפת, קציני משטרה, מנכ"ל מד"א אלי בין ומנהלי מד"א מאיזור הצפון והמרכז, אישי ציבור נוספים ומתנדבים מכל סניפי הארץ.

בערב זה הצטרפו לשורות הארגון 70 מתנדבים חדשים ביניהם חובשים, פראמדיקים ורופאים לסניפי בני ברק, צפת, קריית ספר ובית שמש.

המתנדבים שהצטרפו לשורות הארגון, עברו הכשרה אינטנסיבית במשך כ-7 חודשים שנערכה על ידי מחלקת ההדרכה של מד"א.

המתנדבים החדשים הוסמכו ככונני תגובה מיידית של מד"א תחת ארגון הצלה. 70 מתנדבים אלו מצטרפים למאות מתנדבי הארגון אשר מוזנקים ע"י מוקד הכוננים של מד"א ופועלים 24/7 במתן סיוע טרום בית חולים לפצועים ולחולים ברחבי הארץ.

בטקס קבלת המתנדבים נאם שר הבריאות הרב יעקב ליצמן שבירך את הכוננים החדשים ואת אלו הוותיקים, שנותנים מזמנם הפרטי ויוצאים למקרי חירום בכדי להציל חיי אדם.

בתום דבריו של שר הבריאות, עלה לבמה מנכ"ל מד"א רמ"ג אלי בין שהודה להנהלת ארגון "הצלה" והמתנדבים על שיתוף הפעולה עם צוותי מד"א בשטח. כמו"כ הדגיש את תרומתם היחודית של מתנדבי ארגון הצלה להצלת חיי אדם תוך שמירה על כללי ההלכה והוראות הרבנים תחת ההנחיות המקצועיות של מגן דוד אדום.

נשיא הארגון מרן הגאון רבי חיים מאיר וואזנר שליט"א ורב הארגון הרה"ג שמואל אליעזר שטרן שליט"א, הדגישו את פועלם של המתנדבים למען הצלת חיים גם בזמנים הקשים כאשר הם לא מתפשרים על הלכות השבת והצניעות.

מנכ"ל ארגון הצלה הרב אשר שלומוביץ שיבח את המתנדבים אשר עברו את הסינון הקפדני לפני הצטרפותם לארגון ,תוך קבלת מרותם של רבני הארגון ונהליו המחמירים בנושאי צניעות, הלכה ומקצועיות.

עוד נשאו דברי ברכה ח"כ הרב יעקב אשר ומ"מ ראש עירית ב"ב הרב אברהם רובינשטיין, שהביא את ברכתו של ראש העיריה הרב חנוך זייברט השוהה בחו"ל.

בסיום הטקס הוענק למסיימי הקורסים ציוד עזרה ראשונה מתקדם. בנוסף חולקו מכשירי תקשורת, מירס ומכשיר זימונית המיועדים להזנקת הכוננים לאירועי חירום בקרבתם. כמו"כ הוענק להם שי מיוחד על ידי הנהלת הנהלת הארגון. בנוסף, נחנכו מס' אופנועים ע"י מד"א וארגון הצלה שיצטרפו ליחידת האופנועים המופעלת ע"י הארגון.

השארת תגובה