מנשאי תינוקות וטרמפולינות ברמה שלא הכרתם

חברת בייבי ביורן משיקה את קולקציית קיץ 2017 DADSTORIES SPRING COLLECTION • הקולקציה בהשראת צבעים מרהיבים לקיץ ואלמנטים גרפיים מעוצבים • וגם קולקציית טרמפולינות Bliss ארגונומיות עם עיצוב חדשני ומרהיב • המשימה היא לפשט את הפעילויות היומיומיות של הורים וילדים

חברת בייבי ביורן המובילה בעולם למנשאי תינוקות משיקה את קולקציית קיץ 2017 DADSTORIES SPRING COLLECTION הקולקציה במהדורה מיוחדת ומוגבלת, עוצבה בהשראת צבעים מרהיבים לקיץ ורוד, חום מוקה, גווני ג'ינס חדשנים ואלמנטים גרפיים של עלים מעוצבים.

מנשאי בייבי ביורן בגלל הנוחות, בשביל ההתפתחות- מעניקים להורה חופש ונוחות לערוך פעולות יומיומיות בידיים פנויות ותורמים להתפתחות התינוק באמצעות הענקת ביטחון, קירבה ותמיכה להתפתחות הן פיזיולוגית והן קוגנטיבית.

מנשא ה- ONE כמו כל מנשאי בייבי ביורן פותח בשיתוף עם רופאי ילדים ואורטופדים מובילים בעולם, מתאים לשימוש מגיל לידה (3.5 ק"ג) ועד גיל 3 (15 ק"ג) ומספק את התמיכה הנכונה לראשו הגדל של הילד, לגב ולירכיים שלו. מאושר לשימוש ע"י המכון הבינ"ל למפרק הירך ונמצא כמספק את התמיכה הנכונה למותן של התינוק, וכמעודד את ההתפתחות התקינה של מפרק הירך.

המנשא מאפשר לשאת את התינוק בארבעה מצבים:
» פנים אל פנים: נשיאה אופטימלית לתינוק בן יומו כשהתינוק ממוקם גבוה על החזה של ההורה וקרוב ללב.
» התינוק פונה פנימה: נשיאה נוחה, בטוחה ונעימה בזכות עיצוב ארגונומי מתקדם.
» התינוק פונה כלפי חוץ: מומלץ מגיל 5 חודשים ומאפשר לתינוק לחקור את העולם.
» נשיאה קלה על גב: מגיל שנה, נשיאה על הגב בצורה עצמאית וקלה.

למנשא ה- ONE עיצוב מתכוונן עם רצועות כתף מרופדות וחגורת מותן כדי לאפשר פיזור משקל אופטימלי. המנשא עשוי מכותנה משולבת בסיבי פוליאסטר, שילוב המעניק למנשא רכות וחוזק. 

חברת BabyBjörn השוודית הינה החברה היחידה בעולם למנשאים המשתמשת בחומרי גלם בטוחים בתקן oeko tex 100 שהינו התקן המחמיר ביותר בעולם ומספקת מזה 50 שנה מוצרים מעולים בדגש על בטיחות, איכות וסגנון. המשימה היא לפשט את הפעילויות היומיומיות של הורים וילדים ולהפוך את השנים החשובות ביותר בחיי הילד למהנות אף יותר.

קיים במגוון צבעים ודוגמאות, בבד כותנה ובבד אייר נושם | מחיר: 890 ש"ח

מוצרי בייבי ביורן משווקים ומיוצגים בלעדית בישראל על ידי IBB GROUP, יבואנית בוגבו, בייבי ביורן ובייביזן. ניתן להשיג באולם התצוגה ואצל המשווקים המורשים ברחבי הארץ

קולקציית טרמפולינות אביב 

בייבי ביורן משיקה קולקציית טרמפולינות Bliss – טרמפולינה ארגונומית מרהיבה ביופייה עם עיצוב חדשני ומרהיב בצבעי ורוד, כחול, בז' ואפור בהירים.

הסיפור: בשנת 1961 פיתח ביורן גייקובסון את הטרמפולינה הראשונה עבור אחיינו, שהיה התינוק הראשון ש/נהנה מטרמפולינת בייבי ביורן. כך החלה 'בייבי ביורן' ומאז ועד היום נהנו מהטרמפולינה מיליוני תינוקות ברחבי העולם.

בקולקציית "Bliss" חברת ביייב ביורן, חוזרת לשורשים עם קולקציה שכולה מחווה לעיצוב הטרמפולינה המקורי, אך במראה וסטייל חדש, יוקרתי ועדכני, אשר מייצר תחושה של Bliss- אופוריה ואושר. הטרמפולינה כמו כל מוצרי בייבי ביורן פותחה בשיתוף רופאי ילדים ואורתופדים מומחים. מתאימה לשימוש מגיל לידה ואין בה כל הגבלת זמן, התינוק יכול לשחק, להירגע ולהירדם בה בהנאה, בעוד ידי הוריו פנויות.

בעלת נדנוד מהנה וטבעי – הילד יכול להתנדנד וליהנות בזמן שהוא מפתח את הכישורים המוטוריים ושיווי המשקל שלו בדרך טבעית. תינוקות קטנים יותר יכולים להירגע בנועם בטרמפולינה בזמן שאתם מנדנדים אותם בבטחה.

עיצוב ארגונומי המעניק תמיכה נכונה לראש ולצוואר של התינוק. המושב המרופד מתאים עצמו אל גוף התינוק ומחלק באופן שווה את משקלו. כך התינוק זוכה לתמיכה נכונה, החשובה במיוחד לתינוקות קטנים ששריריהם עדיין לא התפתחו לגמרי.

יתרונות הטרמפולינה:

  • טרמפולינה וכיסא במוצר אחד- משמש הן כטרמפולינה והן ככיסא עד גיל שנתיים. מרגע הלידה ועד שהילד לומד לשבת זקוף ניתן להשתמש כטרמפולינה ולאחר שהילד לומד ללכת ניתן להפוך את הבד ולהשתמש במוצר בתור כסא נוח.
  • מתאים למנוחה ולמשחק- תינוקות עוברים במהירות מפעילות משחק אנרגטית לישנוניות. הטרמפולינה בעלת שלושה מצבים שונים. כך ניתן להתאים בקלות ובשקט את הטרמפולינה לתינוק ממצב זקוף למשחק ועד למצב שכיבה לשינה.
  • בדים בטוחים שנבדקו בקפידה- כל בדי המוצר נעימים למגע לעור התינוק ובטוחים ללעיסה או מציצה. הבדים נבדקו ואושרו בהתאם לתקן tex 100 Oeko-שהינו התקן המחמיר ביותר בעולם, אינם מכילים חומרים המסוכנים לבריאות ואלרגנים.
    הבדים ניתנים להסרה בקלות ולכביסה במכונת כביסה.

מושלמת לשימוש בחוץ, ניתנת לקיפול למצב שטוח ואידאלית לאחסון ולנשיאה.
מחיר: 780 ש"ח כותנה/ 850 ש"ח אייר מש

השארת תגובה