"זה שוד תתנהגי רגיל…" • לא מתייאש: ריצה מאסר על שוד ושדד סניף דואר נוסף

"זה שוד תתנהגי רגיל…" כך נכתב בפתק אותו הגיש תושב אשדוד כבן 31, במהלך שוד שאירע לפני כשבוע בסניף דואר בעיר אשדוד. שעות ספורות לאחר שנטל לידיו אלפי שקלים ונמלט, עצרו אותו בלשי המשטרה כששב לביתו לאחר שבזבז חלק נכבד מהכסף. בתום חקירתו במשטרה, ולאחר שהוגשה נגדו היום הצהרת תובע, יוגש נגדו כתב אישום בימים הקרובים

הפתק, צילום: דוברות המשטרה
הפתק, צילום: דוברות המשטרה

ביום שני שעבר בשעות אחר הצהריים, התקבל דיווח במשטרה על שוד בסניף דואר ברובע א' בעיר אשדוד.

כוחות משטרה שהוזעקו למקום החלו בחקירת האירוע תוך איסוף עדויות וממצאים. במקביל לכך החלו כוחות נוספים בסריקות אחר החשוד במעשה.

מעדויות ראשוניות עלה כי החשוד נכנס אל הסניף והגיש פתק שבו כתוב – "זה שוד תתנהגי רגיל ותביא לי מאה אלף שקל או שאני יורה פה באנשים".

עובד המקום מסר לידיו של החשוד סכום כסף של 7,030 שקלים והחשוד נמלט מהמקום.

מיד עם קבלת תמונות החשוד ממצלמות האבטחה במקום, מזהים אנשי המשטרה כי החשוד מוכר להם כתושב אשדוד וצוותי בילוש נשלחים לכתובתו על מנת להביאו לחקירה.

בתום המתנה בסמוך לביתו של החשוד הבחינו הבלשים כי זה שב ובשלב זה ביצעו את מעצרו. בחיפוש בביתו אותרו פריטי לבוש חדשים שנקנו כשעה לפני מעצרו. החשוד הועבר לחקירה בתחנת המשטרה שם ציין בפני חוקריו כי "תפסתם אותי על חם". כמו כן מסר בחקירתו כי הגיע באוטובוס לשכונה עם פתק שהכין מראש בו איומים בכדי להפחיד את העובדים במקום. לאחר השוד נמלט החשוד באמצעות מונית, השליך לפח את בגדיו מהשוד ולאחר שלבש בגדים אחרים יצא החשוד למסע קניות על חשבון כספי השוד ורכש בסכום של מעל ל-4,000 שקלים. את יתרת כספי השוד לטענתו החביא וכי אין בכוונתו להשיבם.

החשוד, לו עבר במעשה שוד, השתחרר רק בחודש נובמבר 2015 מריצוי מאסר בגין שוד שביצע בעיר אשדוד, גם אז היה זה סניף דואר שנשדד על ידו, ולחובתו עומד מאסר על תנאי.

אחר שמעצרו הוארך בשבוע האחרון, וחומר הראיות בתיק החקירה יחד עם הודאתו במעשה, צפוי להיות מוגש נגדו כתב אישום כבר בימים הקרובים.

השארת תגובה