עמותת 'צעירי אלעד' פתחה השבוע את המחזור השלישי בקורס התאוריה

עשרות צעירים, תושבי העיר, החלו את קורס התאורייה והכנה לנהיגה שנפתח ביוזמת עמותת 'צעירי אלעד' ומסובסד על ידה

עשרות צעירים, תושבי העיר, החלו את קורס התאורייה והכנה לנהיגה שנפתח ביוזמת עמותת 'צעירי אלעד' ומסובסד על ידה. הצעירים ילמדו בקורס את חוקי התנועה ואת מפת התמרורים ובכך יהפכו לנהגים טובים וזהירים לא לפני שיעברו את המבחן העיוני והמבחן המעשי בנהיגה.

הכל התחיל לפני מספר חודשים, כאשר כמה צעירים הזקוקים לעזרה בפרנסה וברכישת מקצוע פנו ליו"ר העמותה, יצחק חלה, וביקשו לפתוח קורס תאוריה, לאחר שראו את הקושי שנגרם בעקבות המחסור ברישיון נהיגה. לאחר מאמצים מרובים נפתח ברוך ה' השבוע כבר המחזור השלישי.

יו"ר עמותת צעירי אלעד מר יצחק חלה והחליט להרים הכפפה, ובהתייעצות עם הגורמים האחראים לבטיחות בדרכים פתח קורס ראשוני ללימוד נהיגה בטוחה לצעירים כדי שיוכלו לקבל את רישיון הנהיגה בקלות ומבלי לבזבז זמן יקר וכסף רב לשווא.

בראשונה ובראש, הקנה להם הקורס שליטה מוחלטת בנושאי התמרורים ובכל מה שנוגע לנהיגה אחראית ומונעת אסון.

צעירים רבים מתקשים בלימוד התאורייה ולעיתים אף נכשלים בבחינה, אך לאחר הקורס שמועבר ע"י אחד המרצים המומחים בתחום, מר טל עובדיה, שכבר העביר אלפי צעירים את הבחינה בהצלחה, יש כ-95% מהצעירים העוברים בהצלחה רבה !
כך הם לומדים להיות נהגים טובים יותר ויותר חשוב זהירים יותר.

עמותת 'צעירי אלעד' הממשיכה בדרך של 'תבקשו ותקבלו', מיד נרתמה לבדיקת הנושא, ולפני כחודש וחצי יצא הפרסום וההרשמה לקורס התאורייה.

הקורס הינו חלק הפרויקט 'נוהגים בחכמה', בו מוענקים גם קורסי התאוריה במחיר סימלי וגם הנחות בשיעורי הנהיגה במיוחד לבוגרי הקורס.

יצחק חלה, יו"ר העמותה, פונה שוב לצעירים, בטקס פתיחת המחזור השלישי לקורס התאוריה, ומבקש מהם: "תאמרו לנו אתם איזה קורסים, הכשרות או כל פעילות חברתית אחרת אתם רוצים בעיר, ואנו נעשה את מירב המאמצים ליישם זאת. אנו פה תמיד בשבילכם, בכל שלב בו תרצו לבנות את עתידכם."

עמותת 'צעירי אלעד' מציינת הצלחה מסחררת עם מעל ל-150 נרשמים ופתיחת 3 המחזורים הראשונים, ומוסיפים שלאור הדרישה מתושבי העיר והצעירים אנו ממשיכים בכל המרץ לפתיחת מחזור ד' שיפתח בזמן הקרוב, בתקווה שנוכל לסייע כמה שיותר לתושבי העיר.

רק לפני פחות משבועיים, סיימו בהצלחה 2 המחזורים הראשונים והמחזור השלישי כבר החל ללמוד והמחזור הרביעי יפתח בימים הקרובים..

הצעירות שסיימו את הקורס וצלחו את מבחן התאוריה, הודו ליו"ר העמותה, יצחק חלה ומרצה טל עובדיה על היוזמה וההשקעה, ואחת מהן אף הוסיפה: "אני בספק אם הייתי עוברת תאורייה ומוציאה רישיון בלעדיכם. התאורייה היוותה חסם עבורי במשך הרבה שנים. תודה שעזרתם לי לשבור את החסם הזה ולהוציא רישיון."

כל זאת בארגון עצמאי שמתקיים רק על בסיס תרומות ותשלום סמלי ולאחרונה גם הוכר ע"י חכי"ם ושרים אשר ברכו ומברכים על כל צעד שנעשה בעיר ואף רבים מהם הגיעו לביקור והתרשמו מאוד מעבודות השטח של יושב הראש יצחק חלה על אשר פועל ללא לאות לרווחת הצעירים בעיר הן מבחינה רוחנית והן מבחינה חברתית ולימודית.

השארת תגובה