השגריר דנון: מטרת הטיל האירני – ציור מגן דוד

בצילום שהציג השגריר דנון בפני מועצת הביטחון של האו"ם, נראה סימון של מגן דוד ששורטט על הקרקע, כמטרה לניסוי הטילים שביצעה אירן

המטרה: מגן דוד
המטרה: מגן דוד

שגריר ישראל לאו"ם, דני דנון, הציג בפני מועצת הביטחון של האו"ם מידע יוצא דופן על תכנית הטילים הבליסטיים של איראן וכוונותיה נגד ישראל. במסמך שנשלח לחברות המועצה, חשף דנון צילום לוויין המראים כי אירן השתמשה בסימן של מגן דוד כמטרה לניסוי טיל בליסטי בדצמבר האחרון, תוך הפרה של החלטת מועצת הביטחון 2231.

רק בחודש שעבר שיגרה אירן טיל בליסטי לעבר סוריה ופרסמה הצהרה המאיימת על ישראל. לשיגור קדמו סדרת ניסויים בליסטיים שביצעה איראן מאז 2015 בניגוד להחלטות מועצת הביטחון.

מגן הדוד אותו הציג דנון, נצבע על הקרקע כסימון המטרה, ובצילום ניתן לראות את המכתש שיצר הטיל בקרקע. "ניסוי הטילים הזה לא רק מפר את החלטות מועצת הביטחון אלא מוכיח שוב מעל לכל ספק את כוונותיה האמתיות של אירן לפגוע בישראל", אמר דנון.

עוד קרא דנון לחברות המועצה לפעול באופן מידי נגד האיום האירני. "אירן היא התומכת במשטר אסד הטובח במאות אלפי אזרחים, מממנת את חיזבאללה המאיים על אזרחי ישראל ותומכת בטרוריסטים ורודנים ברחבי המזה"ת והעולם. מועצת הביטחון צריכה לפעול באופן מידי נגד מפגן השנאה הזה וההפרות הפרובוקטיביות של אירן המאיימות על יציבות האזור כולו".

השארת תגובה