המשאית פירססה בניגוד לחוק ועורך הדין קיפח את חייו • צפו בתיעוד

עורך הדין אלקנה בישיץ, התפרסם בשלל תיקים בעלי עניין ציבורי בהם ייצג את לקוחותיו. הבוקר קיפח את חייו כשהתנגש במשאית בסמוך למחסום הבידוק על כביש 443 בדרכו לירושלים • עדי ראיה: המשאית פירססה בניגוד לתחוק

אלקנה בישיץ
אלקנה בישיץ

עורך הדין אלקנה בישיץ, קיפח את חייו שעה שרכב על אופנוע ופגע במשאית ענק בסמוך למחסום הבידוק על כביש 443. עורך הדין בישיץ היה בדרכו לירושלים.

בערלה יעקובוביץ איש זק"א וחברו הטוב של בישיץ הגיע לזירה ושוב גילה למרבה הצער כי מדובר בחבר קרוב: "באתי לטפל בגופת ההרוג, הרמתי את הכיסוי וגיליתי להפתעתי הרבה כי מדובר במכר וותיק שלי. רק אתמול בלילה נפגשתי איתו, זה מצמרר" סיפר בערל'ה.

איש החסד חונה דייטש סיפר: "אחד החברים הקרובים וזה כואב מאוד, עכשיו אני יכול לספר לכם שיהיה למליץ יושר עבורו, שעזר לי המון לכל מיני צדקות וסיפורי משפחות בשקט בשקט והתנאי היה שהוא לא מרשה שיידעו על הצדקות כואב הלב איבדנו איש יקר וחביב". לסיום זועק חונה: "⁠⁠⁠⁠⁠בלתי נתפס בן אדם שלפני שעה היה איתך ופתאום תוך דקות נעלם ועוד בכזו טרגדיה, אוי פחד".

בשיחה עם 'כל הזמן' מספר יהודי למוד סבל: "לא אשכח את ליל שישי שאני בבילינסון בזמן, יום למחרת הבר מצווה של הבן שלו, הוא מגיע אלי ברגל עם הבן מגבעת שמואל לבלינסון כמעט 12 בלילה עם 2 בקבוקים של ליקרים שהם יחלקו בבר מצווה ויושב איתי ומשמח אותי כמה שעות לתוך הלילה. היה מתקשר כשהיו לי לילות קשים שלא נרדמתי, לשאול לשלומי … מי ימלא את מקומו? אלקנה, אני לא תופס שאני בטרמפים בדרך ללוות אותך לגן עדן".

עדי ראיה סיפרו ל'כל הזמן': "נהג המשיאת עשה פרסה בניגוד לחוק, בכך גזר את דינו של אלקנה שהגיע במורד הכביש"

איש תקשורת חרדי בכיר שנכח במקום כתב: "הייתי במקום ראיתי את התאונה נהג המשאית פושע עשה פרסה ובשניה האופנוע התרסק עליו"

השארת תגובה