הרה"ר קבעה: ישראלי שנעדר בנפאל יוכרז כמת שמקום קבורתו לא נודע

ישראלי בשנות הארבעים לחייו יצא לפני כחצי שנה למסע בנפאל אלא שכעבור זמן נעלמו עקבותיו – משלחות חיפוש וסיוע מישראלי שיצאו למסע חיפוש, העלו חרס – משפחתו: "לא מאבדים תקווה"

כח חילוץ רעידת אדמה נפאל צילום דובר צהל (8)
כח חילוץ רעידת אדמה נפאל צילום דובר צהל (8)

עמית רייכמן, תושב נס ציונה בן 46 יצא לפני כחצי שנה יחד עם רעייתו לטיול בנפאל, הוכרז בצעד חריג על ידי הרבנות הראשית, כמת שמקום קבורתו לא נודע.

בחודש אוקטובר האחרון יצא רייכמן לטיול בנפאל יחד עם רעייתו, כעבור זמן חזרה ארצה ובעלה היה אמור לחזור בהמשך. אלא שכעבור זמן שבמהלכו לא יצר קשר עם קרובי משפחתו, החלה הדאגה לקנן בלבם.

בני המשפחה ניסו ליצור קשר עם מי מהישראלים שנוכחו באזור כדי לדלות ולו בדל של מידע על העולה בגורלו, אך לדאבונם אף אחד מהם לא היה איש בשורה מעבר לעובדה כי המקום האחרון בו נצפה, היה על רכס 'הר אנאפורנה'.

בני המשפחה החליטו לצאת במסע גיוס כספים ושיגרו משלחת חילוץ והצלה לאזור בניסיון לאתרו ולהשיבו אל ביתו, אלא שגם מאמצים אלו עלו בתוהו.

כעת החליטה הרבנות הראשית על סמך המידע והאינדיקציות שנצברו על ידי המשפחה, להכריז על רייכמן כמת שמקום קבורתו לא נודע.

אחד מבניו אמר, כי "במשפחה לא מאבדים תקווה, ומקווים בכל לבנו שנמצא בקרוב מידע כלשהו על אודות מקום הימצאו".

'רכס אנאפורנה', הוא רכס פסגות בהרי ההימלאיה הנחשב לאחד מאזורי הטרקים היפים בעולם. מדובר באזור תיירות הטרקים הפופולרי והמפורסם ביותר בנפאל.

אורך הרכס 55 ק"מ ופסגתו הגבוהה ביותר אנאפורנה 1 מגיעה לגובה של 8,091 מטר, גובה זה ממקם אותה כפסגה העשירית בגובהה בעולם. ומהווה יעד אטרקטיבי לתרמילאים מכל רחבי העולם.

השארת תגובה