השר שלא הקשיב • צפו בחבר הכנסת מלכיאלי ושר התחבורה

מלכיאלי שאל את השר על תחבורה פיראטית בשבת ועל מצוקת נהג החרדי שלא יוכל להחנות ללא אפליקציה בסמארטפון ללא אפליקציה. תשובת השר מבלבלת לחלוטין

חה"כ מיכאל מלכיאלי (ש"ס) פנה היום במהלך דיון במליאת הכנסת לשר התחבורה ישראל כץ בשאילתה על חילולי השבת באמצעות התחבורה הפיראטית.

"לפני כחודשיים פניתי אליך במכתב דחוף בנושא פעילות קווי שירות פיראטיים שפועלות בניגוד לחוק, שמפעילות אגודות שיתופיות בשבת וזה בניגוד לחוק, הם החלו לפעול בראש העין ובבאר ושבע וע"פ הפרסומים שלהם הם יפעלו גם בחלון, צור הדסה ועוד ערים" אמר מלכילאלי ושאל מדוע משרדך לא עוקף את החוק על מנת למנוע את חילול שבת ההמוני הזה?"

שר התחבורה שלא היה קשוב לשאלות, שגה ועירב את השאלה בשאלה אחרת ששאל מלכיאלי על עיריות שמפסיקות את פעולות המדחנים, ועל כן השיב: "אני מודה שהשאלות כל כך חורגות מסדר היום עד שאני לא ערוך עכשיו לתת תשובות מדויקות. הצעתי לפנות למשרד הפנים שהוא אחראי על עיריות בסוגיה שהיא לא כל כך בתחום טיפולי".

השר כץ

השר כץ הוסיף ואמר "אני מקפיד על הסטטוס קוו וזה זה לשני הכיוונים אני מעל 8 שנים בתפקיד ועכשיו יש בג"ץ של התנועה הרפורמית שרוצה לפתוח את התחבורה הציבורית בשבת, וקיימנו דיונים כדי שתהיה הגנה על הסטטוס קוו"

תגובה אחת
  1. ישראל כץ מקפיד על הסטטוס קוו? הצחקתם אותי.
    זה האיש שהכי הרס את הסטטוס קוו

השארת תגובה