מחזירים את הזוהר לעור: האם זה יתכן בכלל?

אנו ניצבים לפני התקופה היפה ביותר בשנה, תקופת החתונות. בערב הקסום הזה פני הכלה זוהרים מאושר אך עדיין זוהי תקופהה לחוצה ומלחיצה לכלה ולאימה. אז איך אנו יכולים להחזיר את הזוהר לעור לפני ערב זה?

"האם ניתן ליצור עור נהדר?" את השאלה הזאת קראה גברת אסתי לאודר לפני כמעט חמישים שנה בכתבה שבה רואיין רופא עור אמריקאי מהעיר ניו יורק, שטען שכן, אפשר בהחלט לייצר עוד נהדר. לאודר יצרה קשר עם הרופא, ד"ר נורמן אורנטרייך, ובשנת 1968 ייסדה ביחד איתו את חברת קליניק – שעד היום שומרת על סטנדרטים דרמטולוגיים גבוהים, כאשר כל המוצרים של קליניק עוברים 7200 בדיקות אלרגיה לפני שהם יוצאים לציבור. כל המוצרים ולא כל החומרים, כך נמנע מצב שבו תרכובת מסוימת מתבררת כאלרגנית, אף על פי שכל אחד מן החומרים שהיא מכילה עבר את הבדיקות.

מחזירים את הזוהר בשלושה שלבים
בואו נחזור לשאלה שבעקבותיה נוסדה החברה: האם ניתן לייצר עור נהדר? כבר אמרנו שכן, השאלה היא רק איך. דפנה קינקס, מנהלת ההדכה של קליניק בישראל מסבירה שהעיקרון הוא פשוט, וכולל שלושה שלבים: ניקוי, הסרה והחזרת הלחות הטבעית לעור.

  • השלב הראשון הינו השלב הבסיסי –ליצור עור נהדר – שלב זה מתאים לאם ולכלה: "את התהליך הזה יש לבצע כחלק משגרת היום יום, בוקר וערב, בדומה לצחצוח שיניים למשל והכל בעזרת התכשירים הייעודים של קליניק, המותאמים לפי סוגי העור: באמצעות סבון מנקים את העור משאריות לכלוך, שומן ואיפור, באמצעות מי הסרה מסירים את שכבת התאים המתים ובעזרת קרם לחות מחזירים לעור את הלחות הטבעית שלו. הקפדה על 3 השלבים הפשוטים והיומיומיים הללו תשמור על העור שלך ותספק לך את הבסיס ההכרחי לשגרת טיפוח – עור בריא וזוהר".
  • השלב השני זהו החזרת הזוהר לעור, סדרת Turnaround – סוד האור של העור: "מעבר לשגרת טיפוח ובריאות העור, לפני אירוע אנחנו מחפשות את הדרך למקסם את מצב העור ולהעניק לו זוהר שיהפוך את המראה הכללי שלנו למאיר, חי וקורן. זוהי ההנחה שעמדה בבסיס הפיתוח של סדרת Turnaround Revitalizing, שכשמה כן היא והיא נועדה להעניק לעור מראה מושלם בתהליך טיפול ממוקד וקצר יחסית, המתאים לביצוע לקראת אירוע. הסדרה מתאימה לכל סוגי העור וכוללת חמישה מוצרים: סרום, קרם יום, שמן יבש, קרם לילה ומסיכת יופי המעניקה זוהר מידי לעור. מומלץ להתחיל להשתמש בסדרה כשבועיים לפני האירוע".

כעת נתמקד בעיקר בשלושה מוצרים אשר יהפכו את עורך למושלם לקראת היום המרגש:

  • Turnaround Daytime Revitalizing Moisturizer – קרם יום, תכשיר לחות במרקם קליל הממריץ את העור להשבת מראה זוהר, קורן ובריא, אך לא מבריק. ממריץ את העור לחיוניות מחודשת ומותיר אותו בוהק וחלק יותר. משיב מיידית את מראה העור הבוהק, הקורן והבריא. הקרם נטול שומן בהרכב מרענן וקליל המעניק לעור לחות שנותרת בו לאורך זמן, ללא ברק מגיע בשני גוונים – גוון פנינה (Rosy-glow) או עם חלקיקי זהב (Golden-glow) והוא מעניק לפנים זוהר באפקט הנבחר.
  • Turnaround Revitalizing reatment Oil – שמן הזנה במרקם קל כמשי המחייה את העור ומעניק לו מרקם מחודש להשבת הזוהר והבוהק ולחשיפת עור חלק. שמן פנים המזין את העור לעומק בלחות מבלי להיות שומני וממריץ את העור לחיוניות ולהתחדשות מזין את העור ומטפח אותו מיידית ולאורך זמן תוך הותרת עור רך וחלק יותר משיב זוהר ורוד ובריא לעור. השמן היבש מתאים לכל סוגי העור ומסייע לבקרת שומן ולאיזון.
  • את השימוש בסדרת Turnaround, ניתן להשלים במסכה מיוחדת ללילה שלפני האירוע. Turnaround Revitalizing Instant Facial מסכת קילוף לטיפול פנים בן 5 דקות הממריצה את העור ומעניקה לו מרקם מחודש למראה זוהר וחלק יותר. מותירה את העור במראה קורן ובוהק יותר ובתחושה רכה כקטיפה, נאבקת בגורמים לעור עייף במראה עמום, מחדשת ומרעננת את העור ומשאירה אותו עם זוהר בוהק במידי הודות לחלקיקי קריסטלים, אפשר להבחין בנצנוץ הטבעי שהיא מעניקה גם לאחר האיפור.

לשוויגער ולאמא
לאם הכלה נמליץ להשתמש בסדרת ה smart סדרת הסמארט שלנו תיתן מענה לאם הכלה העסוקה היות והיא מטפלת ב4 בו זמנית: מחליקה קמטים וקמטוטים, מטפלת בגוון עור לא אחיד, מסייעת במיצוק ומעניקה לחות מיידית. אך אנו נתמקד ב 4 עיקריים שיתנו לנו את השיפור המיידי בעור:

  • Clinique Smart Custom-Repair Serum הוא תכשיר פורץ דרך הרותם את עוצמתם של 37 פטנטים (!) כדי לספק תיקון מותאם אישית. התכשיר נעזר בטכנולוגיית תיקון מדויק לתיקון נזק גלוי לעין ונזק שלא ניתן לראותו. עור שניזוק משגר אותות מצוקה. Clinique Smart Custom-Repair Serum מבין אותות אלה ומשנע את המרכיבים המתאימים כדי להתחיל בתיקון נראה לעין של הנזק. כאשר אין צורך במרכיבים המיועדים לטיפול בבעיית עור מסוימת והם נותרים בכוננות. זהו סוד התחכום של התכשיר.
  • Clinique Smart Custom-Repair Serum מספק תיקון ממוקד כפי שנדרש והיכן שנדרש. ניסויים קליניים הוכיחו את ביצועיו. תוצאות מחקר בן 12 שבועות הראו שיפור ניכר לעין בטיפול בגוון עור לא אחיד, בכתמים כהים, במראה עור עמום, בקמטוטים וקמטים ובמיצוק. סרום מתוחכם זה, המהווה פריצת דרך של ממש, מצויד במספר טכנולוגיות הפועלות יחדיו כדי לספק תיקון ממוקד. 
  • Clinique Smart SPF 15 Custom-Repair Moisturizer קרם לחות ליום מסדרת סמארט בעל מקדם הגנה: תכשיר לטיפוח יומיומי של העור המבצע כמה פעולות בעת ובעונה אחת. התכשיר מסייע בתיקון ובמניעה ניכרת לעין של נזק הנגרם מקרני UV ומהתקפות מהסביבה. תכשיר לחות חדש זה רותם את טכנולוגיית סמארט ומיועד לשימוש בשעות היום. הוא מהווה צעד ראשון וקריטי בהגנה מפני קרני UV המזיקות. בנוסף, מטפל הקרם במספר רב של דאגות עור, כמו קמטים וקמטוטים, אובדן גמישות, מראה עור עמום, מרקם גס ותפקוד לקוי של מחסום הלחות בעור.
  • Clinique Smart Night Custom-Repair Moisturizer קרם לחות ללילה המבצע תיקון ממוקד בעור כשהעור במנוחת לילה: נשים מבצעות לפחות ארבעה דברים במקביל במהלך היום. הרשו לעור לעשות זאת גם בלילה עם Clinique Smart Night Custom-Repair Moisturizer החדש. ככל שמתבגרים, הנזק בשכבות העמוקות של פני העור נעשה ניכר יותר לעין. הקרם החדש מטפל במוקדי דאגה הקשורים לעור, כמו קמטוטים וקמטים, אובדן לחות, גוון עור לא אחיד ועור נפול. התכשיר פועל באמצעות תיקון ממוקד עם תוצאות ניכרות לעין המתבצע בשעות הלילה, כשהעור במנוחה. פורמולת הלילה נעזרת בטכנולוגיית "smart", מאפשרת לעור להתעורר במראה מוצק וקורן יותר, מעודדת מרקם עור מעודן ומפחיתה את מראם של קמטוטים וקמטים.
  • Clinique Smart Custom-Repair Eye Treatment קרם עיניים המעניק מראה מטופח ובוהק. קרם העיניים החדש הוא תכשיר טיפולי מתקדם עם השפעות ניכרות לעין – הבהרה, הרמה, החלקת מראה מחורץ ומזעור קמטוטים בצדי העיניים ("רגלי עורב"). כי הרי, אם נשים מסוגלות לבצע לפחות ארבעה דברים בבת אחת, גם תכשירי הטיפוח שלהן צריכים להיות מסוגלים לעשות זאת.

ויש גם בונוס: מנה גדושה של לחות המסייעת בתיקון עור שהתייבש והפך עקב כך לפגיע לנזק תאי. הקרם נעזר בטכנולוגיה של "smart" ומחוזק בקוקטייל של מרכיבים פעילים התורמים לשמירה על עור רגוע ונינוח המוכן לקלוט את יתרונות המרכיבים.

השארת תגובה