כולם מוזמנים: בואו לנהוג על רנו זואי 100% חשמלית

חברת רנו וקניון עופר רמת אביב משתפים פעולה לרגל יום איכות הסביבה הבינלאומי • הקהל הרחב יוכל לנהוג על רנו זואי – המכונית החשמלית של חברת רנו, שהושקה לאחרונה

RENAULT ZOE (B10) - PHASE 1 - MODEL YEAR 2017
RENAULT ZOE (B10) - PHASE 1 - MODEL YEAR 2017

 

לרגל יום איכות הסביבה הבינלאומי שיחול ביום שני, ה – 5.6 חברת רנו תקיים פעילות ייחודית בקניון רמת אביב עם הרכב החשמלי רנו זואי.

במסגרת הפעילות תקים חברת רנו מתחם מעוצב, בו יעמוד הרכב החשמלי רנו זואי עם נציגי החברה, שיזמינו את הקהל לנהוג על הרכבים יחד עם נציג רנו, לבתיהם. הפעילות תתקיים בין השעות 09:30-20:30

הרכב החשמלי של רנו – ZOE בעל איכויות משמעותיות ביותר לאיכות הסביבה בכך שמונע פליטת מזהמים לסביבה, לזואי סוללה חדשנית הנטענת לטעינה מלאה תוך כשעה. הנהיגה ב-ZOE חלקה ושקטה ומתאימה למגוון רחב של צרכים. הצרכנים יוכלו לבחור את זמן טעינת הרכב ובכך לחסוך בעלויות החשמל הביתיות כמו גם לתכנת את טמפ' הרכב לקראת יציאה לנסיעה.

לדברי ענת מילוסלבסקי – כחלון, מנכ"ל רנו, "אנו שמחים להיות חלוצי הרכב החשמלי בישראל ולהציע לקהל הרחב את הרכב החשמלי הנמכר ביותר באירופה. פעילות זו של הרנו זואי יחד עם קניון עופר רמת אביב מאפשרת לקהל הרחב להתנסות בכל יתרונות הרכב החשמלי במחיר אטרקטיבי".

הקהל הרחב מוזמן.

השארת תגובה