"הצלת עתידו ואת הדורות העתידים לצאת ממנו" • לב מלכה אצל הרב בקשי דורון

בדיון הלכתי
בדיון הלכתי

הנהלת ארגון 'לב מלכה' שבראשות הרב אהרן לייב אברמן, נכנסה בשבוע האחרון לזקן הראשלצ"ים וראש מוסדות 'בניין אב' הגאון רבי אליהו בקשי דורון שליט"א, בכדי לקבל את ברכתו לפעילות הענפה הנעשית בארגון. יו"ר הארגון הרב אהרן לייב אברמן סקר וסיפר בהרחבה רחבה על מחנות הנופש הנערכים פעם בחודשיים, ובהם משתתפים מאות ילדים חולי סרטן- לצערנו רק בשנה אחרונה נפטרו מהמחלה 12 ילדים שהיו משתתפים איתנו בקביעות במחנות הנופש.

כמו כן, סיפר על שלל העשייה הברוכה- השלמת לימודים לילדים חולים, מערך הסעות המסיע מידי יום ביומו עשרות אנשים לבתי החולים ומערך התרמות דם. זקן הראשלצ"ים וראש מוסדות 'בניין אב' הגאון רבי אליהו בקשי דורון שליט"א, הביע התפעלות רבה לנוכח העשייה, והעניק ליו"ר הארגון הרב אברמן את ספרו 'בניין אב' בעניין הלכות 'רפואה'.

זקן הראשלצ"ים וראש מוסדות 'בניין אב' הגאון רבי אליהו בקשי דורון שליט"א צירף את חתימתו לקול הקורא עליו חתומים מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א, ובראשם מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי שליט"א, ובו נכתב: "הצלת חייו של ילד צעיר וחולה, הרי היא הצלת עתידו ואת הדורות העתידים לצאת ממנו, אשר נזקפת לזכותם של התורמים היקרים, שבחמלת ליבם הושיטו יד למען נערי ישראל החולים במחלה קשה והעניקו להם את היכולת לשרוד את הסבל והייסורים. אין ערוך לשכרם ובוודאי אין ספק כי כל מי שיתרום למענם, יינצלו הוא ובני ביתו ממחלה ארורה זו ויזכו לבריאות איתנה כל ימי חייהם".

בסיום הביקור העניק הרב אהרן אברמן יו"ר ארגון 'לב מלכה' לזקן הראשלצ"ים וראש מוסדות 'בניין אב' הגאון רבי אליהו בקשי דורון שליט"א את הספר שהוציא הארגון- 'בדמייך חיי', ספר ראשון מסוגו הנוגע כולו להלכות התרמת דם, אותן ריכז ר' אברהם יעקב גולדמינץ והציג אותן בעריכה נפלאה. הספר נכתב בהסכמותיהם הנלהבות של מרנן ורבנן גדול ישראל.

תגובה אחת
  1. הרב בקשי דורון. קדוש ונורא!

השארת תגובה