טאבולה משיקה פיד חדשות לאתרים שיתחרה ראש בראש בפייסבוק

אתרי תוכן נאלצים לעיתים קרובות לפרסם את עצמם דרך פייסבוק, בעיקר בזכות פיד החדשות האינסופי האהוד שלה, אך חברת טאבולה הישראלית רוצה לשנות זאת ע"י הצגת פיד חדש משלה

הדגמה של האפליקציה
הדגמה של האפליקציה
עכשיו באשדוד: דירה החל מ-1.100.000 ש"ח

חברת המלצות התוכן – "טאבולה" הישראלית, רכשה בשנה שעברה את הטכנולוגיה של "ConvertMedia". לאחרונה, בשילוב עם הטכנולוגיה הזו, החברה תייצר מאפיין אשר אתרי יוכלו להשתמש בו באופן יעיל.

המאפיין מאפשר לאתרי תוכן להטמיע "פיד" חדשות אינסופי, שהרווחים ממנו יתחלקו עם טאבולה, – בדומה לזה של פייסבוק, אך בשונה מזו האחרונה, תהייה לאתרים שליטה מלאה על כל פרטי ופרט בפיד. לדוגמא, בגרסה הבסיסית של הפיד החדש, יוצגו סרטונים וכתבות מאתר התוכן עצמו ומאתרים אחרים בחלוקה שתיקבע ע"י האתר, מינון פרסומות ותוכן ממומן לפי קביעת האתר, וגם אפליקציות ומשחקים.

לאתר עצמו תהייה אפשרות לחלק את הפיד לכרטיסיות, כמו להשאיר את האפליקציות לכרטיסיה ייעודית, ואף להוסיף מאפיינים חדשים כמו תחזית מזג האוויר באזור בו הקורא נמצא, וכו'.

בטאבולה מקווים שהדבר יציב יותר תחרות בשוק, וייתן לאתרי תוכן יותר מרחב תמרון מבלי להיעזר בפייסבוק, ובעיקר להגדיל את הזמן בו משתמשים מבקרים באתר משמעותית.

השירות כבר תופס תאוצה, ה"New York Daily News" כבר יישם את הפיד, ומאז מעורבות הקוראים עלתה ל40% ואף חלה עליה של 26% ברווחים.

השארת תגובה