ומי עזר לילד האובד שהבין רק אידיש? יצחק פינדרוס

כשבקריות הרכבת הקלה מצאו ילד בן 5 שאבד להוריו, הם התקשו לעזור לו – מאחר והוא הבין אידיש בלבד. מי שמילא את תפקיד המדובב והמתורגמן, היה סגן וממלא מקום ראש העיר יצחק פינדרוס

יצחק פינדרוס (1)
יצחק פינדרוס (1)

אנשי הרכבת הקלה מצאו עצמם בצהרי יום רביעי, אובדי עצות. ילד כבן 5 נמצא משוטט בין קרונות הרכבת לבדו לאחר שאבד להוריו, אלא שכל ניסיון לדובב אותו – עלה בתוהו, מאחר שהוא מבין שפה אחת: אידיש.

בצר להן – ותוך כדי שהן מרגיעות את הילד ומבטיחות לו כי ישוב במהרה להוריו – אספו הבקריות את הילד, ובמקביל, פנו למנהלי החברה בבקשת סיוע, שנמצא אך מהרה בדמות ממלא מקום ראש העיר.

מנהל השיווק בסיטיפס עוזיאל ותיק, יצר קשר עם חבר המועצה יצחק פינדרוס שלשכתו ממוקמת בסמוך לתחנה בה נמצא הילד, אז הסתבר כי פינדרוס נמצא באותה עת בתחנה עצמה.

פינדרוס 'אימץ' זמנית את הילד האובד, דובב אותו כמיטב יכולתו, והצליח ליצור קשר עם אמו, שהגיעה במהירות למקום, וכשראתה את בנה האובד בידיים טובות – נשמה לרווחה בהקלה גדולה. מנהל השיווק בחברת סיטיפס הרכבת הקלה מר עוזאל ותיק סיפר: "כאשר הבקריות פנו אלי בנושא ידעתי שהאיש שיוכל לעזור ולסייע בנושא זה הרב יצחק פינדרוס שלשכתו נמצאת בסמוך והוא באמת התגייס בשמחה לנושא, אני מודה לרב פינדרוס ולבקריות הרכבת הקלה שעשו עבודה נפלאה ובזכות שימת הלב שלהם אותרה האמא של הילד".

השארת תגובה