פינוי דירה: איך ניתן לעשות את זה בלי מאמץ?

פינוי דירה הוא לא תהליך קל ברמה הרגשית או הפיזית • ברוב המקרים יש צורך לשכור מכלית אשפה מיוחדת ולהיעזר במובילים מקצועיים אשר יפנו את הדירה תמורת סכום כסף רב • כיום ישנם מבחר של חברות אשר מתמחות בפינוי של דירות וביצוע ניקוי יסודי ללא כל עלות • אז למי השירות נועד ומה צריך לדעת לפני שמזמינים שירות שכזה?

קהל היעד של שירות זה הוא מגוון והוא כולל בתוכו רוכשי דירות אשר מבקשים לנקות את דירתם משאריות הדיירים הקודמים, יורשים אשר מבקשים לזרוק את תכולת הדירה של המנוח ואינם יכולים לעשות זאת מסיבות רגשיות, בעלי דירות אשר זקוקים לפינוי מהיר של דירתם בטרם הם מעבירים אותה לשוכרים חדשים וכל אדם אשר מעוניין להיפטר ממגוון של רהיטים ומוצרים לפני ביצוע של כל תהליך שיפוץ, ריסוס או צביעה.

מדוע שירות זה מתאים לוועדי בתים?

בישראל כדאי לשמור על המקלט נקי ומסודר לעתות של משבר ולמצבי מלחמה. שירות של פינוי מקלטים מספק פתרון לוועדי בתים ולבעלי בנייני מגורים אשר רוצים לשמור על המקלט ברמה גבוהה ולהסיר כל מכשול או נזק אשר עלול להיגרם עקב אחסון ממושך של מוצרים ישנים. כמובן שבטרם כל החלטה שכזו יש להודיע מראש לכל הדיירים ולוודא שעד לתאריך מוסכם כל הציוד היקר יוסר מהמקום.

מה כדאי לדעת לפני שמזמינים שירות פינוי דירה?

כדאי לדעת מהו השווי של המוצרים שאתם מחזיקים בביתכם ולבדוק שאין ברשותכם כל פריט יוקרתי שאתם לא מוכנים לוותר עליו. למרות שפעמים רבות השירות ניתן בחינם ועונה על דרישות מנטאליות וכלכליות של רבים, במידה ואתם יודעים שיש פריט מסוים שחשוב לכם ברמה הערכית ונמצא במשפחתכם במשך דורות הרי שמוטב להוציא אותו ורק אז לקרוא לחברה מקצועית שתטפל בכל היתר.

אילו עוד יתרונות קיימים בשירות זה?

אסור לשכוח את החיסכון האדיר בזמן שמביא עמו השירות. שירות זה מספק מיקור חוץ איכותי וכולל בתוכו ניקיון יסודי של האזור המבוקש בדרך שמפחיתה מכמות הזמן שאנו נדרשים להשקיע לכל מטלה שכזו. ניתן לראות ששירות פינוי דירה הינו פתרון נהדר לבתים ולמקלטים אשר זקוקים לפינוי וניקוי איכותי. עם זאת, מומלץ לבדוק אילו שירותים החברה בה בחרתם מספקת בטרם תבצעו את ההזמנה ומהו סכום הכסף שניתן לקבל בעבורם במקומות אחרים.

אילו חברות עוסקות בתחום זה?

קיימות מספר חברות אשר מתמחות בשירות פינוי ויש אף כאלו אשר מציעות תשורה נאה עבור מוצרים בעלי ערך כלכלי רב. פינוי תכולת דירה עם חברת פינוי בזמן הוא אחת האופציות המומלצות ביותר לפינוי של דירה או מחסן ודרך בטוחה לוודא שהדירה שלכם תהיה נקייה ומסודרת לפני הכניסה. לפני שפונים לחברה אשר אינה מוכרת לכם, כדאי לחפש אודותיה בגוגל ולבדוק מהי ההיסטוריה שלה בטיפול בנושא כל כך רגיש.

תגובה אחת
  1. חייב לציין שלא חשבתי על זה שקיים שירות כזה. בזמנו, לאחר שהוריי נפטרו, התמהמהתי זמן רב עם פינוי תכולת הדירה בגלל שזה פרויקט רציני. אם הייתי יודע שקיים שירות כזה הייתי מזמין אותו ברגע וזה היה חוסך לי הרבה זמן, עבודה וכסף שהפסדתי על חופשה מהעבודה לצורך טיפול בעניין.
    תודה על הכתבה, מעניינת מאד.

השארת תגובה