טעימה מהצפון: חוויה מומלצת ומעניינת לאוהבי היין

"בר מארץ היין" מזמין אתכם לבוא וליהנות מחמישה ברי יין ייחודיים בעלי קונספט טעימות שונה ומתחם סדנאות שיציג כל ערב סדנאות מעניינות במיוחד • מה עוד מחכה לכם שם? טעימות של יינות חדשים, חשיפה של יינות טרם צאתם לשוק, יינות מתיישנים, יינות נדירים ועוד

יקב רמת הגולן, מגיע לנמל תל אביב בפעם הרביעית, ומביא לקהל במרכז הארץ חוויה מעניינת, מעשירה ומרגשת וכמובן טעימה מהצפון, איזור גידול היין הטוב ביותר בישראל. "בר מארץ היין", יפעל השנה במשך 4 ימים בין התאריכים ה – 14–17.5 בין השעות 19:00 ועד 23:00 וישתרע על פני שטח של 2,000 מטר במתחם הדק הגדול של נמל תל אביב (בסמוך לשוק הנמל). הפסטיבל יציע למבקרים חמישה ברי יין ייחודיים בעלי קונספט טעימות שונה ומתחם סדנאות שיציג כל ערב סדנאות מעניינות במיוחד.

לדברי ענת לוי, מנכ"לית היקב: "בר מארץ היין יצוין השנה בסימן השקת ירדן קצרין 2013, היין האייקוני של היקב, אשר ייחשף לקהל הרחב בסדנה חווייתית. נציע למבקרים ליהנות מטעימות של יינות חדשים, חשיפה של יינות טרם צאתם לשוק, יינות מתיישנים, יינות נדירים, סדנאות מיוחדות ועוד. בפעם האחרונה פקדו את "בר מארץ היין" 20,000 מבקרים ואנו בטוחים כי גם השנה יגיע הקהל בהמוניו וייהנה מחוויית יין ייחודית, אטרקטיבית ויחד עם זאת נגישה לכולם".

5 ברי יין ייחודיים :

  1. החיים בבועה The Bubble- בר יינות מבעבעים בגוונים לבנים וורודים. מחיר: 30 ₪ לסבב טעימות.
  2. לבן זה האדום החדש White is the New Red – בר השם במרכז את הזנים הלבנים, שזה מכבר אינם הערת שוליים, אלא אמירה חזקה, מרתקת ומרובת פנים אשר צוברת תאוצה. מחיר: 30 ₪ לסבב טעימות.
  3. משחקי הכס Game of Thrones – בר המציג זנים אדומים המתחרים על ליבו של הקהל במשחק של גוונים וסגנונות.* מחיר: 30 ₪ לסבב טעימות.
  4. קלוז אפ Close Up – יציע טעימה של יינות מחלקות נבחרות ברזולוציות חדות ומעמיקות. מחיר: 45 ₪ לסבב טעימות.
  5. מלך היינות Lord of the Reds- בר השם במרכז הבמה את ירדן קברנה סוביניון, שהתחיל את מהפכת היין בישראל והביא ליקב ולתעשיית היין הישראלית הכרה בינלאומית. מחיר: 45 ₪ לסבב טעימות.

סדנאות שיתקיימו במהלך השבוע:

  • "ירדן קצרין 2013 – האלמנט החמישי"– היין האייקוני בהשקה ראשונה מסוגה, בה נלמד על היין ועל החלקים המרכיבים אותו. סדנא בהנחיית צוות הייננים. יום א' 14.5 21:30, יום ב' 15.5 21:30, יום ג' 16.5 21:30. יום ד', 17.5 21:30 עלות: 60 ₪.
  • אומנות הטעימה טעימה עיוורת של אדומים ולבנים אשר אינה מושפעת מתוויות ודעות מוקדמות. סדנא בהנחיית רועי יניב יום א' 14.5 20:00, יום ג' 16.5 20:00. עלות: 30 ₪.
  • "כרם בראון" – הבשורה החדשה של היקב בסגנון הטיפול, הגידול ויצירת יינות Vineyard Designated. יום ב 15.5 20:00. עלות: 60 ₪.
  • מי הזיז לי את היין מהגבינה? התאמת יינות לגבינות – זה לא מה שחשבתם. בהנחיית רועי יניב וערן יעקבס ממחלבת יעקבס. (40 דקות) יום ד 17.5, 20.00 עלות: 30 ₪.

מתחם בר מארץ היין יציע בר גבינות עשיר של מחלבת יעקבס בליווי מאפים של "אגדת לחם" ומתקני מים מינרליים של מי עדן שיפוזרו ברחבי הבר.

ההשתתפות בסדנאות מותנית בהרשמה מראש באתר היקב

http://www.bnyadv.co.il/clients/yekev/ או במתחם, מספר המקומות מוגבל, כל הקודם זוכה!

השארת תגובה