[banners_zone id=40]

"אין אוטובוסים" • אגד דוחה את האשמותיה במכירת כרטיסים לקבוצות

חברת אגד דוחה את האשמות כלפיה בגין מכירת כרטיסים לקבוצות, ואומרת כי מחסור הכרטיסים נובע ממחסור באוטובוסים

אוטובוס אגד (לע"מ)
אוטובוס אגד (לע"מ)

חברת אגד פרסמה הודעה לציבור, בה נאמר כי יהיה ניתן לקנות כרטיסים מבני ברק למירון החל מיום ראשון בבוקר.

אלא שבמודעה היה מסומן כי אין נסיעות ביום ל"ג בעומר כלל, פרט לשעות 15:00 ו-16:00, הדבר גם להפצת שמועות, בטענה שאגד מכרה כרטיסים לקבוצות מאורגנות, דבר האסור על פי חוק.

מנגד מכחישים באגד את הטענות שהכרטיסים נמכרו לקבוצות, ותולים את אי מכירת הכרטיסים לשעות הבוקר, במחסור האוטובוסים הגדול עקב דחיית חופשת ל"ג בעומר.

דובר חברת אגד רון רטנר מסר ל'כל הזמן' כי "מכירת הכרטיסים למירון פתוחה לכל מי שחפץ לנסוע לאתר במירון ללא כל העדפה או אבחנה באשר לזהות הרוכשים, המכירה בעמדות הינה פרטנית ובוודאי שלא מאורגנת הגם שזכותו של כל נוסע לרכוש ולהצטייד מבעוד מועד בכרטיסי נסיעה לו, למשפחתו חבריו ומכריו".

עוד הוסיף כי "כל הנסיונות והפרסומים לייחס לאגד ונציגיו בשטח מכירה שהיא לכאורה קבוצתית ומאורגנת הינם פסולים ובלתי מדוייקים בעליל".

מאגד נמסר כי "אנשי אגף התנועה באגד הבהירו בכל הדיונים שהתקיימו, שכמות הנסיעות בבוקר יקטן מפני שאין חופשת לימודים ואגד מחוייב להפעיל את מערך ההיסעים למוסדות החינוך כפי שהתחייב. ולכן אגד לא יוכל להקצות את כל כמות האוטובוסים הדרושה לשעות הבוקר אך תגביר את הנסיעות ביום ראשון בשעות אחה״צ. המכירה המוקדמת פתוחה לכל. אגד אינו נותן שום עדיפות לקבוצה כלשהי".

השארת תגובה